Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hadde nok ikke sagt det i denne episoden hvis det faktisk var sannheten da, men jeg må innrømme jeg satt og sa NEI NEI NEI ide de flytta kameraet rundt libby på sykehuset, visste det kom til å være henne. Og det ødelegger ting litt. Da kan jeg liksom ikke like lett bare si at alt er ekte :p

 

Kanskje : Alle på Lost er på sinnsykehuset hurley og Libby er, eller kanskje De har finni masse gale personer og satt dem på en øy for å se hva de finner på å inbille seg :p

Lenke til kommentar

Typisk Lost å følge opp med en drepende kjedelig episode etter en av få sinnsykt bra episoder. Hadde forventet MYE mer Others / Henry Gale. Men det vi får som så mange ganger før er en kjedelig episode som omhandler en kjedelig person. Og slutten var sikkert bare et påskudd til å lage et-par sesonger til...

 

LOST :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kanskje : Alle på Lost er på sinnsykehuset hurley og Libby er.

5878839[/snapback]

 

Tenkte over det selv, kanskje ikke en så dum tanke egentlig. Alle ligger jo godt an til å være sinnsykehus etter det vi har sett de har vært gjennom før "øya"

 

The others er kanskje doktorene :p

Lenke til kommentar

Ah, blast! Håper ikke de er på et sinnssykehus. :p

 

EDIT: Det kan jo stemme, egentlig. Siden produsentene har sagt at alt har en naturlig forklaring, og sånn som det er nå så tror jeg de skal få store problemer med å koke opp en naturlig forklaring på endel ting som skjer på den øya, om ikke alt er innbilt.

 

Hmm.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg syns dagens episode var bra, selv om den ikke toppet forrige ukes episode. Men den var svært forvirrende, og ga meg egentlig bare enda flere spørsmål. Jeg likte delen med "Henry Gale", når Sayid spurte han hvor mange de var. Litt skuffet over at han ikke svarte. Men jeg merker at jeg syns litt synd på han enda, selv om jeg vet at han er en other. Virket veldig stuslig når han sa at han ikke var noen ond person.

 

Det at Libby også var på det sykehuset kan jo kanskje tyde på at det at hun er psykolog er noe hun bare finner på. Teorien om at alle er på det sykehuset kan jo være en mulig løsning, men hvis det er svaret på Lost så blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar

1: Til de som syntes episode 218 var kjedelig: Synd for dere!

2: Til de som tror at teorien om at alle egentlig er på galehus og at Hurley har drømt alt er sann: Synd for dere!

3: Til de som mener episode 218 var dårlig: Synd for dere!

4: Til de som syntes episode 218 var bra: Fint! Dere er blant dem som har glede av verdens mest geniale serie.

 

1, 2 og 3: Kan dere være så snill og la være å kommentere i denne tråden? Deres syn er uvesentlig for oss som liker Lost.

4: Deres kommentarer er interessant lesning, og det gir tråden noe konstruktivt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...