Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del tror hele gjengen er klonet noe ala "the island" og at de bare har fått plantet minner i hodet om en flystyrt som aldri har skjedd =) Flashbacksa er bare minner som egentlig er den personen de er klonet _av_ sine minner. De har bare brøkdeler av dem :p

 

Neida ... ble kanskje litt FOR likt The Island, men inspirasjon utelukker jeg ikke at kan ha kommet litt derfra... som jeg sikkert har sagt tidligere også

Lenke til kommentar

Stor fare for at phax har rett her.

Kan tenke meg at de snart utforsker en ny bunker, hvor de finner en hel hau av utstyr som de har sett før. Kanskje finner de en tunnel som leder dem til undervanns-stasjonen? Der sitter det nok en mann og taster inn koder på en teller, der også. Av og til tar han seg en tur med ubåten for å sjekke at det ikke er noen som har trengt seg inn i farvannet.

Lenke til kommentar

Vil tro det er en undervannsbase der ja, men ikke helt troa på at det er en mekanisk hai.. Er det noen andre grunner til at den haien ikke skulle vært ekte utenom dharma merket, som tross alt kan ha blitt svidd på haien når den var liten så har den vokst opp der elns.. Kanskje den er tam?

Lenke til kommentar

Hai? hvilken episode ser vi den i? Noen bilder?

 

EDIT: Har om et prosjekt om buddhismen nå. Fant dette:

 

Hvis livet var en sykdom mener buddhistene at Buddha er ”legen”, Dharma er ”medisinen” og sangha er ”sykesøsterene”.  og

Dharma (Læren om Buddhismen)

 

Dharma organisasjonen på lost kjemper imot en sykdom. Kan dette ha noe med noe å gjøre?

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Ny episode i usa i kveld? eller?

 

håper det :)

5873267[/snapback]

Jepp. Gleder meg :D

5874364[/snapback]

 

Ja, og så er det duket for en deilig 3 ukers pause igjen. Jess :hrm:

5875755[/snapback]

 

Nei, neste episode kommer 12 April.

 

Dagens episode var midt på treet egentlig.

 

EDIT: Fant dette:

 

Episode 2.19: S.O.S.

Airdate: April 12, 2006

 

Episode 2.20: Two for the Road

Airdate: May 3, 2006

 

Episode 2.21: Title Unknown

Airdate: May 10, 2006

 

Episode 2.22: Title Unknown

Airdate: May 17, 2006

 

Episode 2.23: Title Unknown (2-hour season finale)

Airdate: May 24, 2006 from 9 to 11 p.m.

Endret av Rippo
Lenke til kommentar

Jeg syns dagens episode var veldig bra jeg! Mye av den samme mystikken som var i sesong 1. Men hvilken betydning har det egentlig at Libby var på sykehuset sammen med Hurley? Hun så jo ganske neddopa og gal ut, mens nå virker hun normal. Men det gjorde jo Hurley og. Hmmm.

 

Hehe, i starten av episoden syns jeg han som spiller Dave så så kjent ut. Etterhvert kom jeg på at han spiller mannen til Charlotte i sex og singelliv. :!:

 

Var bra på starten da Sawyer sa "Yeah, I saw an airplane. I just didn't tell anyone about it." Slik som mye annet er, hadde det jo ikke vært så overraskende om han ikke hadde sagt noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...