Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Virkelig en spennende episode nå. Tatt seg opp.

 

Men! Noen av dere som la merke til at nummeret på bankboksen til faren til Locke var 1516?

5846363[/snapback]

La merke til det ja. Men hva med det?

5846426[/snapback]

 

Vel...

4 8 15 16 23 42

5846701[/snapback]

Tenkte meg det ja.. Men er ikke den som husker på de tallene for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Teori med utgangspunkt i promo for ep 18:

 

I promoklippet for neste episode ser vi at en mann løper inne i skogen når alle samler seg for å se på forsyningene. Kan det være at "him" eller Desmonds avløser har hoppet fra flyet for å avløse Desmond, og at han nå tror han har med the others å gjøre og derfor løper?

 

Lenke til kommentar

Ang trailer:

 

Tror nok ikke det er en other, men heller bare Hurley som innbiller seg at han ser noen fra fortiden, slik som alle de andre har gjort. Hvis han er en other, så burde vel noen andre også ha sett ham?

 

Leste for øvrig at det skal være med en gjesteskuespiller som går under navnet Dave, så det er kanskje akkurat Dave denne fyren heter, siden episoden også heter det?

 

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Ang trailer:

 

Tror nok ikke det er en other, men heller bare Hurley som innbiller seg at han ser noen fra fortiden, slik som alle de andre har gjort. Hvis han er en other, så burde vel noen andre også ha sett ham?

 

Leste for øvrig at det skal være med en gjesteskuespiller som går under navnet Dave, så det er kanskje akkurat Dave denne fyren heter, siden episoden også heter det?

 

5848354[/snapback]

Du misforstod teorien min. les det igjen... ;)

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Har vi funne ut hvorfor faren til jack ikke var i kista? Det er litt merklig med hesten ja, isbjørnen så jo også alle. Kan forskerene ha en "Dyrepark"?

5848650[/snapback]

 

Jeg tror enten at det blir forsket på dyr på øya, eller at dyrene er der for å beskytte basene. Det kan jo hende skyen er der for å beskytte selve hovedbasen, isbjørnen for å beskytte en annen, og haien for å beskytte en undervannsbase (som jeg tror det er der). Hvis den tegningen på veggen er et kart over basene, vil jeg tro at skyen beskytter den store hovedbasen i midten elns..

Lenke til kommentar
Him er sjefen som vi allerede har hilst på to ganger :)

5849053[/snapback]

 

Det stemmer ikke helt.

Han Her

er jo samme som han her.

 

Det er M.C. Gainey som spiller. Hvis du sjekker imdb ser du at han spiller i episode 15.

 

Og som kjent snakker jo han (i episode 15) om "him".

 

Så: Jeg tror ikke vi har møtt "him" enda. Hvis ikke han er a) Alvar Hanso eller b) Gerold deGroot.

Lenke til kommentar
Har vi funne ut hvorfor faren til jack ikke var i kista? Det er litt merklig med hesten ja, isbjørnen så jo også alle. Kan forskerene ha en "Dyrepark"?

5848650[/snapback]

Nja vist du ser på det bildet som er postet et par sider bakover, som er et nærbilde av det som sto på den døren som locket Locke(haha ordspill, sorry måtte bare :p ) og der har de vistnok analysert det som var skrevet på den.. Og der står det noe om isbjørnene... link til bildet... Her er det som står om isbjørnene: "accelerated De-territorialization of Ursus Martimus (polar bears) through Gene therapy and extreme climate Change" Så det er vel noe gen forsøk så vidt jeg kan komme fram til...

 

Ang teorien om leveranse fra luftballong og luftskip så lener jeg mer mot den enn fly atm :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Du misforstod teorien min. les det igjen... ;)

5848688[/snapback]

 

Vel, la oss nå bytte "en other" med desmonds avløser/him. Tror ikke et er noen av disse :tease:

 

Hvem er him btw?

5848898[/snapback]

Da Locke kom inn i luken og traff Desmond spurte han om det var han (/him), sannsynligvis avløseren hans. Snakker ikke om sjefen nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...