Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satt å koste meg med episode 2 av sesong 2 da jeg fanget meg dette bildet (alltid hatt øye for detaljer):

IMGhttp://www.sveinarne.com/lost/shark.jpg

Hai anyone?

Har blitt nevnt før..

 

La merke til at mesteparten av maten til Desmound er hermitikk. Og hermitikk holder jo seg en stund.

 

EDIT: Merke på halen til haien, ligner på merke på maten.

 

Se side 13

Lenke til kommentar

Jeg tror de vi ser på slutten med klubber er de fra bakdelen av flyet. Fra spoilerne som Dotten(?) postet sto det at de hadde fått røffere behandling. Da kanskje fra the Others? Og dermed begynner å angripe folk de ikke kjenner. Når det gjelder den gropa vi ser at de er kastet ned i sammen med hu dama, så vet vi ingenting om omstendighetene. Dette er bare en liten smakebit som skal vekke interesse, vi vet absolutt ikke at det er klubbemennene som har kastet de ned der.

Lenke til kommentar

Kan virkelig hende at det er en sykdom som gjør folk til "the others".

Men de som kommer etter sawyer & co tilhører vel ikke den gruppen som tok walt.

 

Mulig jeg må trekke tilbake min konklusjon om at de som kom på stranden ikke var overlevende fra flystyrten. Ser ut til at hu nede i fangehullet har ett godt forhold til klubbemennene:

 

normal_everybody-hates06.jpg

normal_everybody-hates09.jpg

normal_everybody-hates10.jpg

 

Hentet fra Episode 4!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...