Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

hmmm!

Michael får melding av Walt på PC-en. Michael svarer og Walt blir tatt på fersken, ev. at noen utga seg for å være Walt.

 

Uansett: Fienden fant ut at de nye gjestene nå kontrollerte en bunkers. Derfor sendte de Henry Gale (eller hva han nå het).

 

Desmond er endelig fri fra trykkingen, og jeg tviler på at han kommer tilbake. Mulig vi får vite hva som skjer med han, men at han kommer tilbake til bunkersområdet kan kun være under tvang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heftig håper episoden blir bra fordi jeg vil ha mer action i LOST nå. Er lei av hvor lite vold det egentlig er den serien. Trodde vi endelig skulle se noe når Said torturerte kommandanten sin men neida, så håpa jeg for mye på at vi skulle se det når han var hos Henry, så håper virkelig det tar seg opp fra SoftCore til HardCore.

Lenke til kommentar
Det trenger ikke være så mye blod og vold, det kan være, men de bør holde det på et visst nivå. Ikke la det utvikle seg til et masseblodig ekkelt scenario.

Men jeg vil ha mere spenning og mystikk i stedet for intriger. Det er mitt ønske. :yes:

5826053[/snapback]

 

Den støtter jeg, er det som først fanget med meg lost etter at actionene i sesong 1 dabbet litt av, og det som har fenget meg siden..

Lenke til kommentar

Spenning og mystikk er backet opp. Dessuten tror jeg ikke dere skal heise opp forventningene FOR mye for neste episode, den så stilig ut på traileren, men ikke SÅ stilig at alle dere som tror den skal ta av, kommer til å bli tilfredsstilt.

 

Personlig mener jeg at det ikke har vært en eneste _dårlig_ episode, synes sesong 2 likner mye på sesong 1 med tanke på hvor mye mystikk og spenning det er. Til tider kommer det jo episoder uten så mye av det. Personlig vurderer jeg å slutte å se trailere og lese titlene på kommende episoder siden det fort gjør at jeg øker forventningene mine =) F.eks. episoden med tittelen "The whole thruth" tenkte jeg at MÅTTE være noe kjempestort.. men det var jo ikke like stort som jeg trodde =)

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg at det ikke har vært en eneste _dårlig_ episode, synes sesong 2 likner mye på sesong 1 med tanke på hvor mye mystikk og spenning det er.

Ok, _dårlig_ episode har det kanskje ikke vært, men en dårlig episode, det mener jeg det har vært. I årets sesong syntes jeg det var ep. 11 med Charlie. Drømmen som han hadde, den var minst like bra som den Locke hadde om flyet sitt. Men episoden som helhet... Jeg satt igjen en følelse med tomhet og "var det alt som skjedde?". Litt bål og Charlie som prøver å ta ungen for Nte gang. Selve flashbacksa om Charlie var en god historie. Etter ep. 11, så har det bare bygd seg oppover.

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg at det ikke har vært en eneste _dårlig_ episode, synes sesong 2 likner mye på sesong 1 med tanke på hvor mye mystikk og spenning det er.

Ok, _dårlig_ episode har det kanskje ikke vært, men en dårlig episode, det mener jeg det har vært. I årets sesong syntes jeg det var ep. 11 med Charlie. Drømmen som han hadde, den var minst like bra som den Locke hadde om flyet sitt. Men episoden som helhet... Jeg satt igjen en følelse med tomhet og "var det alt som skjedde?". Litt bål og Charlie som prøver å ta ungen for Nte gang. Selve flashbacksa om Charlie var en god historie. Etter ep. 11, så har det bare bygd seg oppover.

5835357[/snapback]

 

Var ganske festlig med den dansinga i lekegrinda da. Og drømmen var ganske interessant, men ellers var den ikke noe særlig.

Men det er tilbakelagt og glemt, episodene som har kommet nå i det siste har vært kjempebra, og jeg regner med at det bare vil ta seg enda mer opp mot slutten av sesongen. :)

Lenke til kommentar
Definitions of lockdown on the Web:

the act of confining prisoners to their cells (usually to regain control during a riot)

Fyren heter John Locke, ikke Lock.

Tviler på at det har noe særlig sammenheng, men vi får bare vente å se :)

5836641[/snapback]

 

 

Nei for all del, episoden er jo bare helt tilfeldig sentrert rundt John Locke. Tror neppe de hadde kalt episode Lockedown.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...