Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker tilbake på sesong 1 så kan vi søren ikke klage. Å herregud hvor mange episoder gikk ikke med til den jævla hatchen og masse dritt. Spesielt episodene fra 10 og frem til 18-19 var for det meste ganske "slappe" i forhold til starten og slutten.

 

Det er fortsatt en genial serie og det er fortsatt nok av spørsmål som gjenstår:

-Hvem er egentlig Henry Gale?

-Hva skjer med Sayid, Charlie og Lucia? (husker ikke fornavnet heh)

-Hva har the others planer om?

-Hva skjer med Walt og Michael?

-Jeg har på følelsen at noe kommer til å skje med Jack og Locke så mye som de går bak ryggen på hverandre nå.

-Finner Claire noe antidote?

-Hva kan Sawyer finne på nå som han er "the new sherrif in town"?

 

Jeg tror avslutningen på denne sesongen kommer til å handle om et oppgjør/møte mellom The Others/Dharma folka og folka fra flyet. Hvis ikke noe annet plutselig skulle skje :p

Lenke til kommentar

Er jo ikke lenge til episode 17 nå :D

 

Er å enig i at Lost er blitt utrolig spennende nå, og at det bare er tull med de som sier det har mistet det som gjorde det bra. Ok, kansje det har blitt til at det varer litt lenger med sånn lange pauser, men den som venter på no godt kan ikke vente lenge nok ;):tease:

Lenke til kommentar
Hva med Desmond? Hvor er han? Hva gjør han?  :hmm:

5821550[/snapback]

 

For å vere heilt ærelig så er det ett av mine store spm. Han ka da ikkje bare ha forsvunna fra øya heller :hmm: Blir muligens fanga opp av hu Franske dama, som trur han er en av de andre? :innocent:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...