Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Henry Gale sier i slutten av ep 16 "These people you seem to think are your enemies". Det faktum at han formulerer seg på denne måten mener jeg styrker mistanken om at han er en av "the others". Mener å huske i en tidligere episode at noen sa at "the others" ikke var fiendlige. Allikevel virker det og rart når de har knærta flere mennesker. Henry kunne for eksempel ha sagt noe sånt som "These people that are your enemies". Setningen hans virket ikke så tilfeldig, men mer uttenkt. Dessuten virker han ikke så veldig oppskaket etter julingen han fikk av Sayid når han prater med de andre. Kanskje fordi han faktisk har noe på samvittigheten?

 

Samtidig er det viktig å legge merke til måten han oppfører seg på. Han er jo nyskjerrig på alt som foregår. Både bøkene og kornblandingen. Når han kommer med den tankevekkeren helt på slutten av episoden kan det være kun fordi han er nyskjerrig av natur og av den grunn tenker høyt. Selv om han også sier han ville lure dem til et sted slik at de kan utveksle fanger senere.

 

Selv om vi ser ballongen i neste episode betyr det ikke at han har fløyet den. Kan og være at han ved en tilfeldighet visste om den fra før hvis noen andre styrtet. "The others" kjenner jo øya ut og inn virker det som.

 

Tipper han er skyldig.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at det var en slappere episode enn normalt, men kanskje folket her har blitt litt bortskjemt med den sinnsyke spenningen fra prison break?

5813707[/snapback]

Mulig det, men lost burde uansett ta seg opp litt nå mot slutten av sesong 2 og når det gjelder P.B så mener jeg at det på vei downhill i og med at de trekker det ut, men ikke i nærheten av så mye som de trekker ut lost og prøver og melke det for og få høyest seertall.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at det var en slappere episode enn normalt, men kanskje folket her har blitt litt bortskjemt med den sinnsyke spenningen fra prison break?

5813707[/snapback]

Er godt mulig folk har blitt det, men jeg syntes personlig de siste 7-8 episodene av lost har bare blitt bedre og bedre jeg. Blir spennende og se hva som skjer neste uke. Spess med tanke på det Henry sa på slutten og det lille vi så på traileren.

Lenke til kommentar
De bygger opp. Hadde det vært Action i hver episode mister man fort interessen.

5813638[/snapback]

 

Pointet er ikke at jeg vil ha massevis av action og vold. Det eneste jeg ber om er at vi ikke bruker en hel møkkaepisode på å fortelle seeren at Sun er gravid. Jeg vil ha spenning, mystikk og svar, ikke en hel masse følelsesmessig svadatull og flashbacks som tar 40 minutter.

 

Siste scenen i denne episoden var herlig, så de kan hvis de vil. Men av en eller annen merkelig grunn har de heller lyst til å fokusere på kjedsomhet og møkk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...