Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Camp Jack&co ser ut til å bli angrepet i bunkern jo, men anyways så leste jeg et eller annet sted på nettet at Henry Gale kommer til pcen og resten av da maskin anlegget og at han hadde utrolig kjennskap til det. Så om han ikke er en av the others så er han er rimlig gæren person med høy iQ.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
Bra episode, en av få. Historien om Sun/Jin var bra, og jeg likte at det ble litt action igjen. Morsomt at Sun er gravid, Charlie anyone?  :thumbup:

5802070[/snapback]

I episoden sa de at de hadde holdt henry fanget i 3 dager. Hvis jeg husker rett ble sun angrepet en dag før det. Man begynner ikke å bli morgenkvalm før etter 2-3 uker... Så altså er det umulig at charlie er faren.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Tror ikke den boka om stjernehimmelen som står godt synlig i hylla ved døra til våpenrommet, er tilfeldig plassert. Har funnet flere tegn tidligere i sesong 1 også, som henviser til stjernene. De som ikke vet hva jeg prater om nå, kan se tre/fire tråder tilbake.

5801411[/snapback]

 

for de som følger med på J.J Abrahams sine serier (Alias og Lost), så er det få ting som er tilfeldig.

kan du utdype det om stjernehimmelen?

5801437[/snapback]

#5737488

Det er også blitt fokusert på stjernetegnet til personer, og Claire er visst god på astrologi.

Lenke til kommentar

Grei episode, ikke av de mest spennende, men en fin episode syns jeg.

Tror fortsatt at Henry Gale er en av the others. Han er hvertfall en utrolig spesiell og mystisk person. Som på slutten når han begynte å prate om "hva om jeg er en av dem" osv.

Det er nesten innlysende at de kommer til å finne denne ballongen hans nå. Og så kommer alt til å bli snudd på hodet, for plutselig er han ikke en av the others likevel, og så blir det masse forvirring.

Lenke til kommentar
Bra episode, en av få. Historien om Sun/Jin var bra, og jeg likte at det ble litt action igjen. Morsomt at Sun er gravid, Charlie anyone?  :thumbup:

5802070[/snapback]

 

Charlie? det er vel han karen som lærte henne engelsk som er faren...

5802299[/snapback]

 

Vi får se, jeg tror det er Charlie som duppa den da han overfalt Sun.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...