Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Helt enig anth :)

 

I tillegg syntes jeg backgammond og svart og hvitt øyne var veldig interessant, har ikke lagt merke til disse øynene selv men, referanse til episode og minutt?

 

Vil også nevne noe ang. røyksky over motor som eksploderer, kan være feil? De har redigert bort enkelte feil på dvd utgivelsen har jeg sett selv siden jeg har den her, men vet ikke hvor dette med motoreksplosjonen er så kan ikke sjekke om det er redigert bort.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det jeg ville fram til i noen poster tilbake var at jeg synes det var artig lese posten. Angående WTC var poenget at mange har en utrolig fantasi.

Lenke til kommentar
Ok! Gleder meg til jeg kommer hjem etter skolen imorgen! Prison Break OG Lost :D

 

Og tysk skolestil dagen etter :!:

5795033[/snapback]

 

Haha, det er dømt til å mislykkes! :tease:

5795961[/snapback]

Neh..Har nesten ikke andre lekser, så øver når jeg kommer hjem. Og ser Lost og PB senere på kvelden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I den siste episoden av sesong en streiker bilen til Hurley på vei mot flyplassen. Tallene 42km, 23 C og 16kph dukker opp på dashbordet i det øyeblikk bilen streiker. De bringer ulykke for ham som de andre gangene. Dette er sikkert sagt før...

Lenke til kommentar
OT:

"quakie", trenger vel ikke øve til en stil? Med mindre det er fagstil...

Mens vi snakker om Tyskland, jeg drar dit samme dagen som LOST kommer ut, men gjett om jeg skal opp tidlig og se det før jeg drar :innocent:

5797380[/snapback]

Nei akkurat, derfor får jeg tid til å se endel PB ep og LOST ep. Deilig, men jeg skal seff se litt på gramatikken og tidligere stiler som øving :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...