Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er mer med regnet enn at det bare skal være en effekt. Været er rett og slett rart på øya. De legger ikke inn slikt bare på moro. Skulle det vært en realistisk effekt, hadde det regnet hele veien den dagen de skulle til forparten av flyet. Det kan se ut som om været og "monsteret" har en forbindelse.

Lenke til kommentar
bare merkelig vi ikke har fått en slags clue på det, at noen har nevnt det e.l.

5755387[/snapback]

 

Okey... Dette er rart. I begge de første episodene blir dette sagt?

 

273

00:28:16,404 --> 00:28:17,906

Folkens, er dette normalt?

 

274

00:28:19,115 --> 00:28:21,493

Dag som skifter til natt,

 

275

00:28:21,826 --> 00:28:23,496

dere vet, verdens ende-vær.

 

23

00:01:11,697 --> 00:01:12,989

Folkens, er dette normalt?

 

24

00:01:13,072 --> 00:01:14,283

Dag som skifter til natt.

 

25

00:01:14,408 --> 00:01:17,912

Dere vet, verdens ende-vær?

 

Andre gjentagelser: Episode 1, 4, 5 og 17 i sesong 1 starter med bilde av et ansikt hvor bare ett øye viser.

Endret av anth
Lenke til kommentar

Jeg redigerte svaret mitt. Fant ute noe mer. Se!

 

Edit: I sesong 1 åpner mange episoder med at et venstre øye vises. I sesong 2 åpner episoder med at et høyre øye vises. Symboliserer dette 2 øyner, sort og hvit, det gode og det onde, spillet, backkgammon, et skifte? Locke fra god til ond osv...

Endret av anth
Lenke til kommentar
Ja men i trailern for neste episode

så ser vi at Sun ber om graviditets test, og det bryr faktsisk meg mitt in i raua om hu er gravid

hvorfor for vi ikke se mer til said og eko. Jeg vil helst se eko mye mer, fordi men han for vi som regel litt action.

5757257[/snapback]

 

 

Kanskje hun får et nytt barn som the others skal ta, også kommer det mer og mer whining fra damene på øya, også får vi samma greia om igjen.. :D

 

 

Tviler.. :roll:

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg fant jeg fant:

 

 

 

Merk hvordan den nordøstre delen av øya ligner på hodet til et monster...

5738135[/snapback]

 

HAHAHHAHA det er moro og høre alle merkelige rare teorier som dukker opp. Jeg har ingen bedre forklaring enn alle andre, men HERREGUD. stjerner som er formet etter tallene, og øy som likner på hodet til et monster. Kom igjen...

Ler like godt som den gang jeg fant bildet av en røyksky som stod opp fra World Trade Center når flyene styrtet inn i dem. Noen hadde ringet rundt et mønster i bildet med skyen og påstått det var djevelen HAHAHAH. >_<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...