Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Tror det er Walt, gåten Desmond spurte Locke om er vistnok en barnegåte. Men hvem vet?

Tja, jeg er ikke helt sikker. Det kunne ha vært en mulighet, men Desmond spør Jack (eller locke?) om hvor mange som har dødd. Det er tydelig at det har vært ett eller annet på øya der, eller inne hos han muligens som har vært "giftig" eller no. Kanskje han karen er satt nedi der som en fange av noe slag, siden han ikke kan komme ut, og siden den er forsegla.

 

Kanskje det har vært ett eller annet på øya som skulle hindre Desmond i å "rømme"? Tenker f.eks på den forsvarsmekanismen som er på øya, den svarte røyken.

 

Eller så kan det være omvendt at den svarte røyken er for å hendre andre i å komme til Desmond, men det er jo tydelig at han venter på noen...

 

Fikk helt sjokk da jeg så de folka med klubber og sånn kom på slutten av s2 :D Kanskje det er de andre folka fra bakenden av flyet? Eller så er det the others kanskje...

 

My theories ;)

Lenke til kommentar

Mulig at Desmond også ankom øyen sammen med "the others," men har berget seg på noen måte.

 

Egentlig så er det vel ikke mulig å lage noen håndfast teori om det som skjer enda, det dukker jo stadig opp nye ting.

 

Så jeg foretrekker at folk skal få slippe å bruke en uke på å tenke ut en mulig teori som bare går rett i vasken når en ny episode blir sendt. Tror vi vet for lite enda.

 

Hvor logisk er det å få merket en hai på ett sted som det der?

 

La merke til at skjermen til pcen om ikke hele pcen hadde blitt rasert. Da vi får se litt av hva som kommer til å skje. Hvor Locke sier etter eller annet, helt på slutten.

Lenke til kommentar
"What did the snowman say to the other snowman?"

 

 

brotha  :p

Googlet litt, og svaret på gåten er visst «Do you smell carrots?». Sikkert noe opplegg med kodeord.

 

Angående folkene med klubbene.. Jeg tror, og håper, at de er «The Others». Hvorfor skulle andre flypassasjerer ta våre kjære helter til fange («Meanwhile, after being beaten and taken captive, Sawyer, Michael and Jin wonder if their captors are fellow survivors or the dreaded "Others."» - http://www.spoilerfix.com/lost.php )? Vi får jo se at de blir slengt ned i et hull der det også er en annen flypassasjer. Ved mindre de har blitt smittet av de skumle greiene «the french chick» snakker om, tror jeg nok det er «The Others» vi får treffe på :)

Endret av PT
Lenke til kommentar
"What did the snowman say to the other snowman?"

 

 

brotha  :p

Googlet litt, og svaret på gåten er visst «Do you smell carrots?». Sikkert noe opplegg med kodeord.

 

Angående folkene med klubbene.. Jeg tror, og håper, at de er «The Others». Hvorfor skulle andre flypassasjerer ta våre kjære helter til fange («Meanwhile, after being beaten and taken captive, Sawyer, Michael and Jin wonder if their captors are fellow survivors or the dreaded "Others."» - http://www.spoilerfix.com/lost.php )? Vi får jo se at de blir slengt ned i et hull der det også er en annen flypassasjer. Ved mindre de har blitt smittet av de skumle greiene «the french chick» snakker om, tror jeg nok det er «The Others» vi får treffe på :)

øhm.. Så du mener at både de fra bakdelen av flyet, og Jack og de har hele tiden vært fullt klar over at de andre fra flyet har vært i nabolaget? :hmm: Da tror jeg nesten du tar litt feil. ;) Jin tror at det er the others, for han kan ikke snakke engelsk, og da tror de fra bakdelen av flyet at han er en av the others.. Og hvorfor skulle the others som knapt nok har vist seg i det hele tatt, og når de gjorde det hadde de våpen og bomber og greier, plutselig begynne å ta folk til fange også jage dem med klubber etterpå? :dontgetit: Nei, vedder en tier på at det er de fra bakdelen av flyet :) Bare at de har ordna seg litt mer å forsvare seg med enn Jack og de har..

 

 

edit: hvis man stopper den traileren for neste episode akkurat når den begynner, så ser man en farget mann hoppe ned fra den steinen de med klubbene kom fra, kan det være hu dama sin mann? Hun som var overbevist om at mannen fortsatt levde.. :hmm:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg også fått sett episode 2. Rakk ikke se den i går, så da ble det i kveld i stedet.

Nok en fantastisk episode. Fortsetter det sånn så blir det virkelig bra. Synes det var artig at vi fikk se hva Locke og Kate opplevde når de kom ned i luka. Spennende hvem denne "him" er ja. Det kan jo være Jack, men jeg tviler på det. Tror ikke Desmond husker å ha møtt han før i det hele tatt.

Og så disse ugga-bugga folkene som kom løpende ut av skogen med klubber og greier....er nesten helt sikker på at det er andre overlevende fra samme fly som Jack & Co.

Lenke til kommentar

Si meg, er det bare jeg som har fått taki en sånn episode hvor vi får se hva som skje i fremtiden på slutten?

 

 

Hvis disse klubbefolka er the others, så hadde de ikke kastet hu der dama neddi fangehullet hun som jack drakk kaffe sammen med på flyet.

 

Disse klubbefolka er noen andre!

Lenke til kommentar
Si meg, er det bare jeg som har fått taki en sånn episode hvor vi får se hva som skje i fremtiden på slutten?

 

 

Hvis disse klubbefolka er the others, så hadde de ikke kastet hu der dama neddi fangehullet hun som jack drakk kaffe sammen med på flyet.

 

Disse klubbefolka er noen andre!

Ja så det jeg også, er litt rart.. Men ser jo såpass lite da, at det kan jo være en grunn. :hmm: Jeg har veldig liten tro på at de klubbefolka er the others, fortsatt :p

Lenke til kommentar

Min teori:

 

"Others" som Jin kalte dem er folka fra bakdelen av flyet som er blitt infisert av sykdommen. Desmond spør jo om de er smittet, og på innsiden av luka står d "Karantene" fordi nettop, Desmond, eller øya er i karantene.

 

Hun dama de møter nedi fangehullet er Ana Lucia som Jack møtte på flyplassen..

 

Jeg tror også at bakdelen av flyet tror Sawyer, Mike og Jin er "The Others".

Lenke til kommentar

Kom til å tenkte på det "charlie" sa feil i det talkshowet, hvis det er noen som fikk med seg det. At han refererte til monstret som "him". Kanskje det "ondskapen" selv er et menneske. Derfor spørr Desmond om locke er "Him". Kom bare til å tenke på det.

 

Uansett er LOST en sykt bra serie :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...