Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som gjør teppet/røyken ved motoren snodig er at motoren eksploderer med det samme teppet/røyken kommer nær den. Og med det samme motoren eksploderer "spretter" den vekk.

 

Men jeg har et spørsmål. Jeg har sett meg opp på Lost. Sett alle episodene på PC i sesong 1 og to på ca 2 uker.

 

For to uker siden svitsjet innom Lost på TVNorge, der så jeg Shannon som sa til Michael at hun hadde sett Walt. Hvordan er det mulig? Jeg har sett alle episodene fram til nr. 15 i sesong 2 og såvidt jeg har sett har Shannon vært død helt siden Michael kom tilbake fra de halefolka. Er det en episode jeg ikke har sett? Episoden som le vist på TVNorge skal være nr. 9.

Lenke til kommentar
Det som gjør teppet/røyken ved motoren snodig er at motoren eksploderer med det samme teppet/røyken kommer nær den. Og med det samme motoren eksploderer "spretter" den vekk.

 

Men jeg har et spørsmål. Jeg har sett meg opp på Lost. Sett alle episodene på PC i sesong 1 og to på ca 2 uker.

 

For to uker siden svitsjet innom Lost på TVNorge, der så jeg Shannon som sa til Michael at hun hadde sett Walt. Hvordan er det mulig? Jeg har sett alle episodene fram til nr. 15 i sesong 2 og såvidt jeg har sett har Shannon vært død helt siden Michael kom tilbake fra de halefolka. Er det en episode jeg ikke har sett? Episoden som le vist på TVNorge skal være nr. 9.

5717228[/snapback]

 

Du så vel episoden som gikk på TvNorge den 22. februar du da...Det var en såkalt oppsummeringsepisode som de sendte før de kjørte igang med fortsettelsen av sesong 2. Episode 9 ble sendt på tvnorge før jul. Episode 10 ble sendt 1. mars, og episode 11 blir sendt i morgen. :)

Lenke til kommentar
Jeg er litt forvirret. Når sa Shannon dette til Michael? I Sesong 1?

5717441[/snapback]

 

Plutselig gikk det opp for meg hva du egentlig mente her. Når jeg tenker meg om så kan jo ikke dette stemme...Walt ble jo borte etter at Michael og de hadde reist med flåten, og når de kom tilbake, var jo Shannon død.

Da må det eventuelt ha vært klippet sammen på en rar måte i den sammendragsepisoden... :hmm:

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig at dette er klippet rart sammen. Jeg så bare dette klippet før jeg raskt zappet videre i frykt for å se noe som ville ha ødelagt spenningen.

 

Det kan ha vært at hun sa det til noen andre etter at det var et klipp av Michael. Har ikke tenkt på det, men siden det var en sammendragsepisode er jo det mulig.

Lenke til kommentar
Det er fullt mulig at dette er klippet rart sammen. Jeg så bare dette klippet før jeg raskt zappet videre i frykt for å se noe som ville ha ødelagt spenningen.

 

Det kan ha vært at hun sa det til noen andre etter at det var et klipp av Michael. Har ikke tenkt på det, men siden det var en sammendragsepisode er jo det mulig.

5717853[/snapback]

 

Shannon "så" Walt rett før hun ble skutt... Mener Sayid så han også. Det er det vanlige se syner greiene.

Lenke til kommentar
Shannon "så" Walt rett før hun ble skutt... Mener Sayid så han også. Det er det vanlige se syner greiene.

5718696[/snapback]

 

Stemmer det. Han snakket vel baklengs og masse vann som rant ut av munnen mens han pratet. creepy greier. Noen som husker hva han egentlig sa?

Lenke til kommentar

Stemmer det. Han snakket vel baklengs og masse vann som rant ut av munnen mens han pratet. creepy greier. Noen som husker hva han egentlig sa?

5718730[/snapback]

 

Hvis jeg husker rett så sa han noe slikt som: "Don't push the button, the button is bad"

5718754[/snapback]

 

jepp.. noe sånt.

 

De vil vel ha dem til å slutte å trykke den for at det er den eneste dharma-stasjonen som den tallene enda tastes inn på, og det vil the others ha en slutt på?

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut hvem/hva som er senter i livskartet.

Senter er visualisert med et yin og yang-symbol, og er det dette vi ser i ynene til Locke?

 

Ying-Yang-Locke.jpg

 

Edit: Tror mer og mer på at Locke er noe helt annet enn det han gir seg ut for. Han representerer det gode og det onde på øya, og hans oppgave er å bringe frem begge deler. Et eller annet har tatt bolig i kroppen hans, og dette får vi veldig gode hint om i avslutningen på episode 3 hvor Walt får hunden sin tilbake...

Endret av anth
Lenke til kommentar
Lever hunden fortsatt egentlig. Og tror dere den har noe sammenheng i handlingen?

Det er jo et eller annet spesielt med Locke. Gleder meg til vi får vite mer om han :cool:

5719496[/snapback]

Hunden skremte Sun for et par episoder siden, rett før hun ble slått ned av Charlie i grønnsakhagen sin..

Lenke til kommentar
Lever hunden fortsatt egentlig. Og tror dere den har noe sammenheng i handlingen?

Det er jo et eller annet spesielt med Locke. Gleder meg til vi får vite mer om han :cool:

5719496[/snapback]

Hunden skremte Sun for et par episoder siden, rett før hun ble slått ned av Charlie i grønnsakhagen sin..

5720314[/snapback]

Ja, det stemmer. Det er noe spesielt med den og :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, men uansett var flystyrten planlagt, men det jeg er sykt inntersert i er hvordan the others velger ut persoenen sine som de trenger? Og er det mulig at "monsteret" bare fyker rundt for å scanne folk for så å rapportere til the others hvor byttet befinner seg?

 

Og jeg er også ganske inntersert i å få vite hvordan i ******* alt bare kan være logikk og fysikk.

Lenke til kommentar
Jo noen flere som har noen bra teorier eller? Synes det er lenge siden noen har lagt til noe innlegg her....

5721634[/snapback]

 

[seriøsitet]

Eg syns du bør sjekke ut den teorien min om Jafar på forrige side,det flygende teppet har blitt bekrefta.

[/seriøsitet]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...