Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
INgen som kan poste link eller screenies?

5715652[/snapback]

 

Er det de skyene du tenker på? I så fall har jeg postet screens av dem tidligere et sted i denne tråden, men har ikke ork til å lete dem fram nå.

 

the_lynx: Stemmer at Sun&Jin kommer fra Sør-Korea ja. Godt tenkt :)

5715729[/snapback]

kan du si noe du sa i den posten? det blir lettere å søke da...

Lenke til kommentar
Hmm er det den svarte skyen? Og uansett alle som har en direkte connection til øya må det others ha vist skulle komme. Fordi det hadde vært ganske rart om om han spå mannen som spådde claire ikke jobber for the others i og med at han sendte hu på det flyet for og spesifikt havne der.....Og hvordan skulle the others ellers ha visst hvem som skulle komme slik at de kunne lage den lista...

5714542[/snapback]

 

mener du at the others har planlagt hvem som skulle bli med det flyet, få flyet til og fly langveis utenfor kursen sin og styrte akkurat ned ved øya og i tillegg sørge for at akkurat disse personene overlevde?

 

høres rimelig far fetched ut for meg.

5714573[/snapback]

 

 

Det er ikke en mulighet for at flyet faktisk ble kapra da? Men er vel ganske usannsynlig, hadde antagelig vært folk i cokpiten da, hvis vedkommende ikke kom seg ut på et hvis. Også hadde vel piloten sagt dette i så fall.. Nei, fant ut at det nok ikke er greia når jeg sitter å skriver innlegget her.. Kanskje pilotene var noen fra the others? :roll:

 

 

Men jeg har absolutt ikke lyst til å se bort i fra at alt er planlagt fra the others sin side. Kan hende alle er valgt ut i ett eller annet sykt forskningsprosjekt, og at det slettes ikke er en tilfeldighet at noen av dem var på det flyet. Er jo egentlig slettes ikke dumt når vi ser at alle har en slags forbindelse til hverandre. Spesielt det mellom Jack og Desmond. Hvor stor er sjansen for at det var helt tilfeldig at de plutselig møttes igjen på en ukjent øy midt uti svarteste havet, pga av at Jack & co. "tilfeldigvis" styrta.

Lenke til kommentar
Hmm er det den svarte skyen? Og uansett alle som har en direkte connection til øya må det others ha vist skulle komme. Fordi det hadde vært ganske rart om om han spå mannen som spådde claire ikke jobber for the others i og med at han sendte hu på det flyet for og spesifikt havne der.....Og hvordan skulle the others ellers ha visst hvem som skulle komme slik at de kunne lage den lista...

5714542[/snapback]

 

mener du at the others har planlagt hvem som skulle bli med det flyet, få flyet til og fly langveis utenfor kursen sin og styrte akkurat ned ved øya og i tillegg sørge for at akkurat disse personene overlevde?

 

høres rimelig far fetched ut for meg.

5714573[/snapback]

 

 

Det er ikke en mulighet for at flyet faktisk ble kapra da? Men er vel ganske usannsynlig, hadde antagelig vært folk i cokpiten da, hvis vedkommende ikke kom seg ut på et hvis. Også hadde vel piloten sagt dette i så fall.. Nei, fant ut at det nok ikke er greia når jeg sitter å skriver innlegget her.. Kanskje pilotene var noen fra the others? :roll:

5715903[/snapback]

 

Mener å huske at

 

Forfatterne har avkreftet teoriene om at flystyrten ble forårsaket av noen ombord i flyet

 

 

Vi har forøvrig blitt lovet å få vite hvorfor flyet styrtet, før sesong 2 er slutt.

 

Acolyt3, jeg husker dessverre ikke hva jeg skrev i den posten, men gi meg litt tid så skal jeg fiske den opp.

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke igjen de jeg posta i tråden her, så jeg gikk like greit tilbake til der jeg fant dem i utgangspunktet, på lost-norge.net

 

lost14ml.gif

 

lost21ob.gif

 

lostturbineenhanced.gif

 

skygger.gif

 

På den siste der er det imidlertid litt vanskelig å definere om det er sånne "skygger" eller om det bare er deler av flyet som faller av. Det er vel mest sannsynlig at det er det siste...

 

Og så en i linken her:

http://img164.imageshack.us/my.php?image=lost35lb.gif

 

Den som vi ser som sprenger motoren kan jo selvsagt også bare være en feil, et 3d-objekt de har glemt å fjerne eller noe sånn. Men de andre skyggene er jo tydelige.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Ja ser ikke helt likheten på den motor røyken og de andre. Den i flyet synes nå jeg ser veldig tydelig ut som vrakrester o.l som blir sugd ut. Man ser på de første bildene i animasjonen at den har en gulaktig farge.

 

Er jo dataanimasjoner dette så man bør vel være litt forsiktig med og overanalysere alt.

Lenke til kommentar
Ja ser ikke helt likheten på den motor røyken og de andre. Den i flyet synes nå jeg ser veldig tydelig ut som vrakrester o.l som blir sugd ut. Man ser på de første bildene i animasjonen at den har en gulaktig farge.

 

Er jo dataanimasjoner dette så man bør vel være litt forsiktig med og overanalysere alt.

5716516[/snapback]

 

Du har nok rett i det du sier her, den som sprenger motoren i lufta er altfor firkanta til å kunne ha noe med resten å gjøre tror jeg. Men artige observasjoner er det uansett. :)

Lenke til kommentar
Ligner faktisk på det teppet, ja :D

Håper for guds skyld det ikke har noe med det å gjøre...

5716518[/snapback]

 

Tviler ;)

 

edit: hvorfor i all verden har de lagt på den røyken ved den motoren hvis det ikke er noe? Den er jo helt klart ikke naturlig..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...