Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville tippe at øya er 50% kunstig etter alt de har bygd der, og det niende element... skulle vi begynne og regne på det tipper jeg at det har noe og gjøre med den magnesium kilden der som vi ellers har fått vite lite om samt noen av disse bananas forskerne som driver og forsker på Human Advancement... sikkert vidreutvikling av overlevelses instinktet osv... men ærligtalt jeg vet ikke kan jo bare tippe som sagt...

Lenke til kommentar

Disse har en eller annen direkte form for forbindelse med øya:

 

*Jack: Har truffet Desmond tidligere, Sawyer har møtt faren

*Kate: Lekeflyet, sort hest som må eksistere fordi både hun og Sawyer så den.

*Sawyer: Har møtt faren til Jack

*Hugo: Tallrekken

*Claire: Spåmannen som så flystyrten

*Walt: Isbjørnen

 

*Eko: Smuglerflyet

 

Vil vi få vite mer om andre sine potensielle forbindelser til øya i kommende episoder mon tro?

Endret av anth
Lenke til kommentar

Hmm er det den svarte skyen? Og uansett alle som har en direkte connection til øya må det others ha vist skulle komme. Fordi det hadde vært ganske rart om om han spå mannen som spådde claire ikke jobber for the others i og med at han sendte hu på det flyet for og spesifikt havne der.....Og hvordan skulle the others ellers ha visst hvem som skulle komme slik at de kunne lage den lista...

Lenke til kommentar
Hmm er det den svarte skyen? Og uansett alle som har en direkte connection til øya må det others ha vist skulle komme. Fordi det hadde vært ganske rart om om han spå mannen som spådde claire ikke jobber for the others i og med at han sendte hu på det flyet for og spesifikt havne der.....Og hvordan skulle the others ellers ha visst hvem som skulle komme slik at de kunne lage den lista...

5714542[/snapback]

 

mener du at the others har planlagt hvem som skulle bli med det flyet, få flyet til og fly langveis utenfor kursen sin og styrte akkurat ned ved øya og i tillegg sørge for at akkurat disse personene overlevde?

 

høres rimelig far fetched ut for meg.

Lenke til kommentar
Ja, for her i denne serien har det jo ikke vært noe "far fetched". Eller hva?

5715156[/snapback]

 

selvsagt er det mye merkelig som skjer, men alt dette har jo en slags mystikk over seg. alle disse uforklarelige hendelesene, man vet jo ikke hva som står bak og hvordan det henger sammen. At the others skulle ha klart og planlegge alt det jeg nevnte i forrige post blir bare for teit og usannsylig i mine øyne hvertfall. Håper virkelig det ikke er den retningen storyen tar.

 

edit: den gif'n av den skyen vrimlet rundt her i begynnelsen av sesong 1. Tenkte ikke så mye over den da, men nå når man har fått sett mer av skyggen så begynner man jo tenke litt mere.. ikke at jeg i det hele tatt ser hvorfor det skulle være noen vits og sprenge den motoren..

Endret av phax
Lenke til kommentar
Det er ikke den eneste gangen man ser en slik sky. Hele første episode er full av dem over alt hele tiden, men akkurat den som fyker over motoren er ekstra detaljert.

5715280[/snapback]

 

Det har jeg ikke fått med meg, flere screenshots ute og går? :) litt morsomt og se tilbake på de gamle episodene med alt vi vet nå. legger merke til endel nye detaljer!

Lenke til kommentar
Det er ikke den eneste gangen man ser en slik sky. Hele første episode er full av dem over alt hele tiden, men akkurat den som fyker over motoren er ekstra detaljert.

5715280[/snapback]

 

Det har jeg ikke fått med meg, flere screenshots ute og går? :) litt morsomt og se tilbake på de gamle episodene med alt vi vet nå. legger merke til endel nye detaljer!

5715399[/snapback]

 

Er ikke lenge siden jeg så hele sesong 1 på nytt. Veldig gøy, siden du legger merke til mange flere skjulte detaljer.

 

De "skyene" kan man forresten se inni flyet idet bakdelen har blitt revet av også.

Lenke til kommentar

Mulig at dette er kjent, men etter å ha sett bildet som anth postet så kom jeg på at det lignet veldig på det sør-koreanske flagget.

 

250px-South_korea_flag_large.png

 

Så også i religionsboka mi for litt siden at det sto om nettopp dette flagget. Der står det:

 

Kinesisk tenkning og religion har hatt stor innflytelse innen deler av nyreligiøsiteten. Det gjelder blant annet de symbolene som finnes i Sør-Koreas flagg. I midten er symbolet for yin og yng, de motsatte krefter i tilværelsen. Yin står for det kvinnelige, passive og jordiske, mens yang står for det mannlige, aktive og himmelske. Strekene i hjørnene er heksagrammer fra den 4000 år gamle kinesiske orakelboken "I Ching", "Forvandlingens bok". Den hele linjen er en yanglinje, den brutte en yinlinje. De fire heksagrammene står for himmel, jord, vann og ild.

 

Sun og Yin kommer jo fra Sør-Korea (eller var det Japan?), kan dette være en link til Suns far som er en mektig mafiaboss, og da kanskje er med på et eller annet :hmm:

Lenke til kommentar
INgen som kan poste link eller screenies?

5715652[/snapback]

 

Er det de skyene du tenker på? I så fall har jeg postet screens av dem tidligere et sted i denne tråden, men har ikke ork til å lete dem fram nå.

 

the_lynx: Stemmer at Sun&Jin kommer fra Sør-Korea ja. Godt tenkt :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...