Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Og noe sier meg at de faktisk kommer til å finne den ballongen til Henry Gale. Det ville i såfall skape masse "Hva var det jeg sa"-mas fra Jack.  :hmm:

5706781[/snapback]

 

Det hadde isåfall vært veldig rart. Da blir vel det neste at de finner en tinnmann, et fugleskremsel og ei feig løve i samme slengen. For og ikke snakke om heksa som er klemt under ballongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville nå mildt sagt vært merkelig om man finner en ballong, som tilhører en "Henry Gale", og som atpåtil har nøyaktig de samme "specs" som ballongen til en viss "Wizard of OZ", en film hvor en av karakterene også het "Henry Gale".

 

The Wizard Of Oz

 

Noe sier meg at "Henry" ikke virkelig er "Henry". La lesehesten Sawyer treffe denne mannen og han vil nok ganske fort ta koblingen ;)

 

Men i neste episode ryktes det at en av de andre på øyen skal få møte Henry

 

 

For hvem bedre til å avhøre enn en som har det som del av sitt yrke? Ana Lucia....

 

Lenke til kommentar
Godt poeng, og jeg tror heller ikke at Henry Gale snakker sant. Men hva om the others kan ha plantet en ballong ett eller annet sted, for å styrke "Henry" sin historie, sånn at han får tillit av Jack & Co, og dermed kan infiltrere dem som en ny Ethan?

5707024[/snapback]

hm... var det en ballong der ville jeg nå heller brukt den til og komme meg av øya.. :wee:

Lenke til kommentar
Godt poeng, og jeg tror heller ikke at Henry Gale snakker sant. Men hva om the others kan ha plantet en ballong ett eller annet sted, for å styrke "Henry" sin historie, sånn at han får tillit av Jack & Co, og dermed kan infiltrere dem som en ny Ethan?

5707024[/snapback]

hm... var det en ballong der ville jeg nå heller brukt den til og komme meg av øya.. :wee:

5707353[/snapback]

 

Hehe, ja sant det, men hva om the others ikke vil av øya? Det virker jo som de har mer enn nok å holde på med der, så kanskje de faktisk vil være der... :hmm:

Lenke til kommentar
Som noen andre har vært inne på, så er det ikke sikkert at "The Others" er på øya hele tiden. Det som også har slått meg, er at det kanskje er mer enn en øy.

5707960[/snapback]

 

Kanskje mer enn en øy? utdyp det litt hvis du gidder og om du har noen vidre teorier som støtter det.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Det at Ethan hadde kloremerker og kom alene etter claire kan jo være fordi han har måttet sloss med resten/noen av folka i bunkersen. Som han derre løs-skjegg bossen sa, så har han jo driti seg ut siden han ikke fikk tak i noen liste. Kanskje noen av "the-others/dharma kollegene" har prøvd å drepe/fange Ethan siden han hadde feilet. Dermed har han klart å stikke av for å hente tilbake Claire. En annen teori er at the others/dharma, har sagt at han må hente henne tilbake ellers blir han drept.

 

Nå som vi vet at the others/dharma-folka er de samme (mest sannsynlig) så forklarer jo det hvorfor "Henry Gale" kan være en av dem, uten å nødvendigvis gå i fillete klær. Kanskje målet hans var/er å ta opp tråden etter Ethan, nemlig å stjele babyen og lage en liste?. Han spionen i flokken fra bakdelen gikk jo også i ordentlige klær.

 

Det med Echo skjønnte jeg ikke noe av. Hvorfor fortelle det til han? Kanskje Echo vet at han er en av the others?

Lenke til kommentar
Hvis Henry er en av de the others, og er der for å spionere og kanskje ta Aaron, så er nok bakgrunnshistorien nøye planlagt av the others og det ligger mest sannsynlig en ballong ute i jungelen et sted. Vil jeg tro.

5709726[/snapback]

 

Akkurat det tror jeg også! The others er ikke dumme, snarere tvert imot, og jeg tror hele denne greia er godt planlagt.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er noe mer med den mannen enn vi vet. Det er liksom ting som ikke stemmer, og mye virker for opplagt.

5710012[/snapback]

 

Skal man virkelig begynne å tenke, så er det egentlig sannsynlig at han IKKE er en other, siden de fleste av folka i serien er så skråsikre på at han er det, og det legges opp til at vi skal tro han er det.

De lurer oss, og lurer oss, og jeg elsker det faktum at du aldri kan være helt sikker på noe i denne serien. Før du vet ordet av det har den tatt en totalt uventet vending.

Lenke til kommentar

Nevnarion: Det er ikke sikkert han er en "Other" nei... Men det er nesten sikkert at han ikke er den han utgir seg for.

Sett at det kom en dame, og hun sa: "Hei, jeg er Alice. Jeg kommer fra en by som heter Eventyrland."

 

Edit:

 

Vet ikke om dette er tatt opp tidligere, eller om dere er klar over det. Poster derfor dette bildet!

 

 

 

Knowledge: Locke

Family Health: Jack, Jin

Wealth: Hugo

Fame: Charlie

Marriage: Sun og Jin eller det gjenforente paretRose og Bernard

Children, Creativity: Walt

Travel: Ana-Lucia Cortez (mener å huske at hun er bereist og kan mange språk?)

Career: Jin

Endret av anth
Lenke til kommentar
Nevnarion: Det er ikke sikkert han er en "Other" nei... Men det er nesten sikkert at han ikke er den han utgir seg for.

Sett at det kom en dame, og hun sa: "Hei, jeg er Alice. Jeg kommer fra en by som heter Eventyrland."

 

Edit:

 

Vet ikke om dette er tatt opp tidligere, eller om dere er klar over det. Poster derfor dette bildet!

 

 

 

Knowledge: Locke

Family Health: Jack, Jin

Wealth: Hugo

Fame: Charlie

Marriage: Sun og Jin eller det gjenforente paretRose og Bernard

Children, Creativity: Walt

Travel: Ana-Lucia Cortez (mener å huske at hun er bereist og kan mange språk?)

Career: Jin

5711465[/snapback]

 

Men hvor er i såfall resten? Da tenker jeg på eko,sawyer og resten som du ikke har listed up.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...