Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432
Noen som vet hvorfor Locke klikka i slutten? Han så litt skummel ut...

 

Edit: Var forresten en sinnsykt bra episode! Fikk svar, men samtidig nye spørsmål. Vi ser ihvertfall at others gjengen har nok kostymer til å lure folk :D

5690303[/snapback]

 

Det var vel fordi han er en kontrollfrik og liker ikke at jack tar avgjørelser... De kommer vel til å lage Locke om til et rasshøl etter hvert.

5690339[/snapback]

Skjønte ikke helt hva det dreide seg om.. med en gang han kom ut der så gikk han amok...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra episode, til tross for all whiningen til kvinnene(hvorfor i all verden bare må Kate og Claire hyle annenhver setning?). Håper på flere episoder hvor man kun får se fra øyen og ikke fra før kræsjet.

 

Ethan skulle altså lage en lignende liste som det ble gjort i den andre gruppen. Så er nok endel som skulle kidnappes fra denne gruppen også. Men hvorfor var det så spesielt viktig å ta Claire? Hva er det med barna? Hvorfor skulle de ta ut ungen før ungen ble født på naturlig vis?

 

Og om det var meningen å drepe Claire, så er det temmelig merkelig at Ethan sa at hun skulle bringes tilbake og måtte velge å gi fra seg barnet. Kunne jo like greit ikke si det og bare ta ungen og kverke Claire når det passet de. Og hvorfor dro Ethan alene tilbake etter Claire? Og hvorfor hadde Ethan kloremerker i ansiktet da han kom etter Claire i sesong 1, vi så jo ingenting om at han ble klort i denne episoden.

Lenke til kommentar

Det så ut som om den basen de fant bare var et sykehus/lite "lager." Som sagt er nok han de har fanget en "Other," lurer på om babyen fremdeles er syk? At den bare har godt over til "neste steg" av sykdommen.

 

Alex hjalp nok Clare med å rømme siden de skulle drepe henne, på grunn av at de ikke hadde nok medesin til begge. The others kler seg nok ut slik at de ser ut som de bor ute i jungelen, og ikke i en bunkers. Men en ting som vi på en måte fikk svar på var jo det at det må komme forsyninger inn til øya på en måte. Med tanke på at folk har bodd der i ganske mange år.

BTW: Når kommer neste episode? :---)

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Og hvorfor dro Ethan alene tilbake etter Claire?

5690654[/snapback]

 

Alene for å hente henne første gang, eller for å finne henne når hun var plassert i jungelen? Om du mener det siste så var han ikke alene. Man ser to eller tre fakler her.

 

post-31016-1141340828_thumb.png

 

Ellers en ganske spennende episode. Begynner å ta seg på god vei opp igjen nå.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Og hvorfor dro Ethan alene tilbake etter Claire?

5690654[/snapback]

 

Alene for å hente henne første gang, eller for å finne henne når hun var plassert i jungelen? Om du mener det siste så var han ikke alene. Man ser to eller tre fakler her.

 

 

Ellers en ganske spennende episode. Begynner å ta seg på god vei opp igjen nå.

5691552[/snapback]

 

Tenker på sesong 1. Han kom alene, og ble skutt. Hvorfor ikke ta med seg forsterkninger?

 

Personlig tror jeg det er av samme grunn til at han hadde kloremerker. De som lagde episoden i sesong 1 hadde ikke helt klart for seg hva som hadde hendt henne. Det at han nå ikke viser seg at han ikke er alene er en liten glipp kanskje, samtidig som at kloremerkene ikke ble forklart.

 

"Ojsann, det stemmer ja, vi puttet kloremerker i ansiktet til å få det til å se ut som hun klorte han og stakk av. Oops, det hadde vi glemt nå".

 

Men bare en tanke. Kanskje kloremerkene blir forklart senere, likeledes hvorfor han var alene.

Lenke til kommentar

Utrolig bra episode.

 

Tror "forskerene" kler seg i jungelklær så det skal virke som om de bor i jungelen. Min teori er kanskje snarere at de reiser til og fra øya, enn at de bor i en bunkers...

 

Rx-1 er det samme Desmond "bruker". Men Rx-1 begynner å minne meg litt mer om navn på eksempelvis et forskningsprosjekt enn et stoff siden det også stod Rx-1 på limet. Hva dette stoffet er godt for er ikke godt å si enda. Enten så er det vaksine slik de sa det var, eller så er det noe annet rart... (kanskje mest sannsynlig, det siste).

 

Rosseau har vel vært gjennom det samme som claire? Bare at hun ikke har fått tilbake babyen, men alex har vokst opp blant forskerene... Der ligger det mange spørsmål og lurer.

Lenke til kommentar

Skjønner alvorlig talt ikke hvorfor Claire er ute etter vaksinen. Hjelper fint lite med en vaksine om man først er smittet.

 

Edit: Jeg tror nok det ligger en ganske "tårevåt" scene hvor Danielle og Alex blir gjenforent i fremtiden. Det samme går for Michael og Walt. A la Rose og Bernard ;)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Walt skal vi vel ikke få se igjen før neste sesong så vidt jeg kan huske?

 

Var en veldig bra episode dette her. Føler at vi har fått tilbake mye av "actionen" fra sesong 1 nå.

Blir spennende med neste episode, som kommer like etter første Prison Break-episode på lenge :D

Lenke til kommentar
Jeg oppdaterte første innlegg med nye datoer. Datoene hentet jeg fra Lost-norge. Bare si i fra om dere finner mer politelige kilder jeg kan hente datoene fra.

5623649[/snapback]

TV.com pleier å være relativt oppdaterte.

5623700[/snapback]

TV.com regnes av de fleste som en ganske upålitelig kilde. Dette grunnet at hvem som helst kan redigere der (det samme går for IMDB). Det er lite eller ingen form for moderering eller kryssjekking av informasjonen som kommer inn der. Det har flere ganger tidligere blitt "lekket" informasjon om hva som skjer videre, fra tilfeldige personer. Det ble lagt inn på IMDB/TV.com, det spredte seg - og vips, så viste det seg at informasjonen var helt feil.

 

Datoer på når episoder skal sendes er nok ikke så "kritisk", men jeg vil fortsatt si at de to kildene er forholdsvis upålitelige. Jeg vil anbefale å bruke Spoilerfix.com (eller Lost-NorgE) til det formålet. Der blir all informasjon kryssjekket slik at den skal være mest mulig pålitelig. (Og, for å ha nevnt det, så baserer Lost-Norge stort sett sitt episodeskjema fra sider som Spoilerfix, pressemeldinger fra ABC og så videre.)

 

Edit: Jeg ser at det er feil i episodeoversikten i førsteinnlegget nå. Med mindre ABC kommer med enda flere pauser enn det som allerede er kjent, så kommer det to episoder til i mars. (22. og 29. mars.)

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Edit: Jeg ser at det er feil i episodeoversikten i førsteinnlegget nå. Med mindre ABC kommer med enda flere pauser enn det som allerede er kjent, så kommer det to episoder til i mars. (22. og 29. mars.)

5693460[/snapback]

Takk for at du sier i fra :) Jeg har rettet datoene nå i forhold til det som står på Lost-Norge.

 

PS. Er LOST TVNorge-tråden helt dødd ut? (Jeg gidder ikke oppdatere den hvis det ikke er noen som leser det)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...