Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til episode 15 nå, noen som hvet omtrent når de kommer på nett? (Klokkeslett på dagen/natten.)

5684544[/snapback]

Rundt 4-5 tiden inatt tenker.

5684620[/snapback]

Takker for svar. Har vert på LAN og fylt opp harddisken med "feriefilmer." så jeg har litt og titte på imens :)

 

Simen: Poll?

Lenke til kommentar

Oh yeah!

 

Dette var en knallepisode, om jeg så skal si det. Endelig skjedde det noe.

 

Lurer på hvor "the others" har dratt nå. Blir mer og mer sikker på at de er del av et forskningsprosjekt hvertfall. Og mannen de har fanget er garantert en av "the others". Hvorfor skulle han ellers skape splid mellom Jack og Locke?

 

Bare kjipt at det er lenge til neste igjen, nå som det ble litt spennende igjen.

Lenke til kommentar

Enig Nytrøa.. Denne episoden var faktisk spennende, OG vi fikk vite svar! (IMO) :D Er helt overbevist om at han mannen er en av the others ja, ikke trodd noe annet helt siden første gang jeg så ham.. Han er nok der for å overbevise Jack & co. om at han ikke er det, så han kan infiltrere leiren og sånt.. Men Kate fant jo den medisingreia da, gjorde hun ikke? Hvorfor ga hun den ikke til Claire? Nå kan vi jo igjen begynne å lure på om hun som kastet bomben fra båten er Alex eller om hun som reddet Claire er Alex. Tror nok hun siste er Alex, var jo mye yngre.

En ting jeg ikke skjønner. Han "sjefen" for the others hadde tydeligvis kledd seg ut med et jukseskjegg, og de har alltid hatt på seg filler når de har møtt Jack og folka. Skjønner ikke helt hvorfor det. :hmm:

 

Men begynner også å gå litt lei at ingen forteller noenting til noen. Hvorfor i alle dager forteller ikke Claire og Kate om at de har funnet et nytt sted? Men det er vel for at det skal bli litt mer dramatisk når de andre finner det ut. :p

 

Gleder meg til neste episode nå ja.. Bare sinnsykt kjipt det er så lenge til :(

 

 

edit: Virker som Jack er veldig sugen på å se hva som skjer når telleren når null. Det er jeg også! :cool:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

men, sjefen på the-other-sykehuset snakka UTROLIG likt som faren til locke, og eathen har de samme ansiktstrekk som locke.

Men tror the others bare er forskere som har fått beskjed av ledelsen om å ikke bli forstyrra av forskningen. Ellers en MEGET god episode med mange svar, og ikke så mange spm... :) .

Jeg tror hun dama som hjalp claire (bitchen) var alex, var noe rundt den alderen.

 

Men hva betydde det som sto på flaska kate fant? noe-rart-glue?

Lenke til kommentar

Beste episoden til nå i denne sesongen. Synest serien har vist med de to siste episodene at den begynner å komme tilbake på rett spor:) Men vil uansett si at episoden stilte flere spørsmål enn den gidde svar..

 

Nye spørsmål:

 

*Hvorfor har the others forlatt basen?

*Hvorfor hjelpe Alex Claire å rømme?

*HVa gjor de/ville de med babyen?

*Hva driver Eko med?

*Hva er agendaen til han fangen

*Hva skal Eko med de (for han) spesielle trea

*Hvorfor kler the others seg ut når de drar på ''tur''

*Hvem er øverste sjef? (i og med at mr. løsskjegg ikke er the bigg boss)

 

Basen såg ellers veldig liten ut, i og med at der var garderobeskap, går jeg utifra at dette er en plass the others ikke bruker å være så ofte.

Lenke til kommentar

Fy flate for en bra episode! Men dere? Har ikke dere tenkt det samme som meg? Medisinen som desmound hadde i hatchen i første episode av s2 er den samme medisinen som var i den andre hatchen som ble oppdaget i denne episoden? Virker litt som det er stasjonert medisin i hver hatch, eller at desmound har stjelt det/tatt det...

 

Nå tipper jeg det blir slik at de skal finne desmound for å få tak i medisinen de trenger til barnet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Noen som vet hvorfor Locke klikka i slutten? Han så litt skummel ut...

 

Edit: Var forresten en sinnsykt bra episode! Fikk svar, men samtidig nye spørsmål. Vi ser ihvertfall at others gjengen har nok kostymer til å lure folk :D

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Fy flate for en bra episode! Men dere? Har ikke dere tenkt det samme som meg? Medisinen som desmound hadde i hatchen i første episode av s2 er den samme medisinen som var i den andre hatchen som ble oppdaget i denne episoden? Virker litt som det er stasjonert medisin i hver hatch, eller at desmound har stjelt det/tatt det...

 

Nå tipper jeg det blir slik at de skal finne desmound for å få tak i medisinen de trenger til barnet...

5690171[/snapback]

 

Tenkte på det samme ja.. Da må jo Kate, Claire og Rosseau finne Desmond alene da, virker ikke som de har så altfor store planer om å si noe om dette til de andre. Som vanlig :hrm:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor Locke klikka i slutten? Han så litt skummel ut...

 

Edit: Var forresten en sinnsykt bra episode! Fikk svar, men samtidig nye spørsmål. Vi ser ihvertfall at others gjengen har nok kostymer til å lure folk :D

5690303[/snapback]

 

Det var vel fordi han er en kontrollfrik og liker ikke at jack tar avgjørelser... De kommer vel til å lage Locke om til et rasshøl etter hvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...