Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er fortsatt overbevist om at alt har en naturlig forklaring. :)

Var det ikke at alt skulle ha en logisk forklaring da?

Jo, det var jo også det erlendru sa at han trodde/var overbevist av ;)

Høh? Hva snakker dere om? :dontgetit:

 

Har sagt før at jeg tror alt har en naturlig forklaring, og det tror jeg fortsatt.. Dvs at det ikke er noe overnaturlig o.l i serien

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt overbevist om at alt har en naturlig forklaring. :)

Var det ikke at alt skulle ha en logisk forklaring da?

Jo, det var jo også det erlendru sa at han trodde/var overbevist av ;)

Høh? Hva snakker dere om? :dontgetit:

 

Har sagt før at jeg tror alt har en naturlig forklaring, og det tror jeg fortsatt.. Dvs at det ikke er noe overnaturlig o.l i serien

ok..

 

Tidlig i sesong 1 var det noe med et presseoppslag der manusforfatterne sa at alt skulle ha en naturlig forklaring. Men senere ble dette rettet til å være logisk forklaring.. Trodde kanskje det var dette du tenkte på :)

Endret av diversity
Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt overbevist om at alt har en naturlig forklaring. :)

Var det ikke at alt skulle ha en logisk forklaring da?

Jo, det var jo også det erlendru sa at han trodde/var overbevist av ;)

Høh? Hva snakker dere om? :dontgetit:

 

Har sagt før at jeg tror alt har en naturlig forklaring, og det tror jeg fortsatt.. Dvs at det ikke er noe overnaturlig o.l i serien

Det var akkurat det jeg sa til diversty :p

Uansett, så langt har det ikke vært så veldig mye logisk.

Lenke til kommentar

Og det merket på Desmonds jakke er...hva er nå navnet på det..jin og jang? Svart og hvit dråpe som går rundt hverandre.

 

Iallefall. Dette er sammenhengende med masse av det Locke har sett. I en drøm(husker ikke hvems) så er øynene til Locke svart og hvit. Han har en gang også en svart og hvit stein osv.

 

-Det merket er lignende det som bombet dem(fløy over) i den første episoden. Muligens litt mer kantete, azteker liknende.

Lenke til kommentar

Inne i teksten på http://www.oceanic-air.com/ står det forresten

If anyone should find this message, please get word I'm alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...

 

I survived a horrific plane crash and am stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to my parents

Lenke til kommentar
Jeg tror at "HIM" kanskje er Jack jeg.

Ville vært litt rart ettersom karakteren "JAck" egentlig skulle dø i første episode. Men hvem vet, kanskje de har improvisert?

 

Edit: Tror det er Walt, gåten Desmond spurte Locke om er vistnok en barnegåte. Men hvem vet?

 

Har vi ikke sett advokaten til Michael før ...

 

Han spiller faren til Ross og Monica i "Friends", kanskje det du tenker på?

 

Tror ikke han har vært med i noen tidligere episoder av Lost, det var vel ikke han som spilte advokaten til Hurley, det var en annen om jeg husker riktig.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
When Locke hits the execute button, a countdown timer is reset to 108 minutes.

This is very similar to an episode of "The Outer Limits" titled "Dead Man's Switch." In the episode, a chosen man is buried in an underground bunker and entrusted with the task of hitting a 'dead man's switch' on the bunkers control panel. Hitting the switch resets a countdown timer and prevents a doomsday device from being initiated.

 

http://www.tv.com/adrift/episode/456067/trivia.html

:hmm:

 

Kan jo være noe i det ettersom Desmond lurte på om det fortsatt "var noe der ute".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...