Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Ingen andre som fikk det med seg?

Når telleren talte ned til null, så utløste den fugle influensa over hele Europa, E.coli bakterie i norsk kjøttdeig, snudde om hele vær situasjonen over skandinavia og ga Petter Stordalen NOS til bilen uten at han var klar over det. Gleder meg til neste episode :)

5682651[/snapback]

 

AHAha, bra observert :p Eg er sikkker på at det er en sammenheng der ja, ten tvil :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen andre som fikk det med seg?

Når telleren talte ned til null, så utløste den fugle influensa over hele Europa, E.coli bakterie i norsk kjøttdeig, snudde om hele vær situasjonen over skandinavia og ga Petter Stordalen NOS til bilen uten at han var klar over det. Gleder meg til neste episode :)

5682651[/snapback]

 

AHAha, bra observert :p Eg er sikkker på at det er en sammenheng der ja, ten tvil :ermm:

5682683[/snapback]

 

roflcopter !

 

Epz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Gleder meg til episode 15 nå, noen som hvet omtrent når de kommer på nett? (Klokkeslett på dagen/natten.)

5684544[/snapback]

Rundt 4-5 tiden inatt tenker.

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke bare kan vente med å sende episodene i USA, når de tydeligvis ikke har kapasitet til å lage episodene fort nok...

5685474[/snapback]

Episodene er nok allerede spilt inn og redigert. De ligger antakeligvis bare å venter på å bli sendt ut på lufta. Saken er at det er en del store sportsarrangementer i USA i tiden fremover. For at folk ikke skal glemme LOST helt, så sender de vel en episode de ukene de har mulighet.

Lenke til kommentar

Det skaper jo også full forvirring om når Lost faktisk skal gå på TV. Sant nok, ABC kjører nok teasere hele tiden for å minne folk på at det er en Lost-episode, men at noen faller fra er jeg overbevist om. For å ikke snakke om irritasjonen det fører med seg fra fans som hadde gledet seg til en ny episode.

 

For min del glemmer jeg mer av hva som har skjedd tidligere når det går lang tid mellom hver episode. Det aller beste er jo å se serien med korte mellomrom, da blir det hele mer intensivt.

Lenke til kommentar

Enig med deg, lynx. Men husk at dollar er det som gjelder når man driver TV eller en hvilken som helst annen bedrift. Hva skulle de satt inn i stedet for Lost de ukene de ikke hadde sport? Tror de hadde glemt mange av de som ser på serien fordi de husker tidspunktet om de venter alt for lenge mellom hver episode.

 

Jaja, er bare å vente til mai eller noe før jeg begynner å se Lost igjen, så har jeg litt å ta igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...