Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke enig i posisjonen til The Black Rock. De gikk i motsatt retning. Langs det steinete landskapet gikk de mo venstre, og hadde havet i bakgrunnen. Dvs. at de beveget seg oppover på ditt kart.

Slik ser jeg det for meg:

5670501[/snapback]

Du skal ikke bytte om på forparten og bakdelen av flyet da?

Lenke til kommentar

Har nettopp sett 2.14, og ble litt skuffet - den var trossalt god, men ikke så bra som jeg hadde håpet. Lost har blitt altfor soft-core, jeg fikk gåsehud da Sayid uttalte "Im Sayid J. and im a torturerer", jippi tenkte jeg, endelig litt action, men neida. Et par slag? I neste episode krever jeg Eko, og litt action i jungelen. Er dritt lei 90 % av alle i den jævla serien, gi Eko mer screentime!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Har nettopp sett 2.14, og ble litt skuffet - den var trossalt god, men ikke så bra som jeg hadde håpet. Lost har blitt altfor soft-core, jeg fikk gåsehud da Sayid uttalte "Im Sayid J. and im a torturerer", jippi tenkte jeg, endelig litt action, men neida. Et par slag? I neste episode krever jeg Eko, og litt action i jungelen. Er dritt lei 90 % av alle i den jævla serien, gi Eko mer screentime!

5673940[/snapback]

da blir du nok skuffet, neste episode handler om Claire...

Lenke til kommentar

Håper det blir en skikkelig tortureringsepisode nå. The Others kidnapper Claire fordi han dusten havna i fangenskapet til våre venner. Så torturerer de henne bestialsk i hele episoden, skikkelig grovt. Den første og eneste N-17-episoden til Lost. De avslutter med en analvoldtekt à la Irréversible før de smasher a til døde.

Lenke til kommentar
Håper det blir en skikkelig tortureringsepisode nå. The Others kidnapper Claire fordi han dusten havna i fangenskapet til våre venner. Så torturerer de henne bestialsk i hele episoden, skikkelig grovt. Den første og eneste N-17-episoden til Lost. De avslutter med en analvoldtekt à la Irréversible før de smasher a til døde.

5675437[/snapback]

og kasterbabyen i fjellveggen :cool:

... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Ungen får de la være. Så lenge han ikke begynner å snakke med australiaaksent.

5675660[/snapback]

Nei, nei! Vi får ikke vite hva som skjer med ungen før i neste episode: og da er guinnea pig-crewet satt på saken!

Lenke til kommentar

5675437[/snapback]

Hohohoo, herlig! *vil se*

Lenke til kommentar

Ingen andre som fikk det med seg?

Når telleren talte ned til null, så utløste den fugle influensa over hele Europa, E.coli bakterie i norsk kjøttdeig, snudde om hele vær situasjonen over skandinavia og ga Petter Stordalen NOS til bilen uten at han var klar over det. Gleder meg til neste episode :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...