Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Antageligvis det også, men det er hvertfall det de dekker det opp med virker det som :)

5655102[/snapback]

dritt...

Har nesten lyst å gjøre som jeg gjorde med 1 sesong. så aldri en episode på tv'en og en sånn 2 måneder etter at det var ferdig så jeg 1 episode hos en kompis..

og så var jeg hekta, og så alle episodene i 1 sesong på 2 dager..

går unna ja.. men fy faen så digg det var

Lenke til kommentar
Antageligvis det også, men det er hvertfall det de dekker det opp med virker det som :)

5655102[/snapback]

dritt...

Har nesten lyst å gjøre som jeg gjorde med 1 sesong. så aldri en episode på tv'en og en sånn 2 måneder etter at det var ferdig så jeg 1 episode hos en kompis..

og så var jeg hekta, og så alle episodene i 1 sesong på 2 dager..

går unna ja.. men fy faen så digg det var

5655224[/snapback]

Gjorde AKKURAT det samme, da blei det 15 episoder på rappen på det meste.Nei å nei for morro det var,var en intens opplevelse

:thumbup:

Lenke til kommentar

Husker ikke om det har blitt tatt opp før, men hvor stor er sjansen for at han som var på mentalsykehus tidligere var en del av forskningstemaet til Rosseau? Tenker da på han som Hurley fikk sifrene av. Leste i tråden til Dotten at han hadde snappet de opp når han var utstasjonert på en øy. Fikk vi egentlig vite noe spesielt om denne mannen? Er det ikke litt rart at han får nummerene på en øy, så blir mentalt sjuk når han kommer hjem? Eller var det noe annet som lå bak det at han var på det sykehuset?

Husker jo ingenting jeg.. Ikke har jeg den episoden heller. :(

Lenke til kommentar

Molde? :!:

Jeg har ikke sett det for meg sånn. Jeg har sett for meg at den dalen de går langs leder til andre siden av øya. Og at øya er ganske avlang og har denne dalen på tvers av øya ganske mot den ene enden.

Sett fra sjøen mot stranda så har man dalen rett frem, hulene noen hundre meter inn i skogen til venstre, bunkersen et stykke innover dalen .. Hmm.. Kanskje jeg burde tegnet min forestilling.

Lenke til kommentar

Må da kunne gå ann å se gjennom alle episodene og alle bildene og lage et slags oversiktskart. Også ut fra tid de bruker på å gå til steder og sånt. Jeg har også faktisk sett for meg noe lignende forslaget til Simen, og tror ikke øya er forferdelig stor. Folka fra bakdelen brukte vel to dager på å krysse øya gjennom tett jungel osv. osv. synes ikke det er såå mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...