Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

`Hei et par spørsmål bare som jeg har sitti et par timer og fundert på:

1. Det ble sagt at Desmond var i undergrunnsbasen i 4 år noe tilsvarer 1461 dager, og i den videoen som Jack, Locke så og sannsynlig vis som Desomond har sett sier han japse duden at de skulle være stasjonert på øya i noe som 548 dager. Noen som har noe logisk forklaring på det?

2. Er det mulig at en av de 6 bunkerne på øya er rett ved vannet eller går ut i vannet ettersom at den båten som kom til den raften og henta Walt ikke kunne kjøre så langt ut på havet?

3. Når telleren reached zero så virka det som om falldørene for atomangrep var i ferd med å gå ned. Og ettersom at det virker trolig så hvorfor ikke også i samme slengen påst¨å at øya kom til og sprenge ettesom at bunkerne var bygget for og tåle et atom angrep`?

Lenke til kommentar

Hey, jeg fant den men hvis du ikke har sett den så anbefaler jeg deg å gå på http://www.megaupload.com/?d=HZSUUZ4L og se på den, kan hende du må vente en sånn 40 sekunder før du kan se den men den sier jo uansett en del om de forskjellige forsknings stasjonene. Og etter hva jeg så stasjon 4 drev med(dyre forskning) så kan det ha en litten sammen heng med de haiene med Dharma logoen på finnene og isbjørnen? Enig?

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Ingen Lost i dag nei, dessverre. Og for de som ikke liker pauser (hvem gjør vel?) ser det heller ikke bra ut den kommende måneden, skal man tro Lost-norge.net. Etter at episode 15 er sendt neste onsdag (1. mars) kommer ikke episode 16 før tre uker senere, 22. mars. :(

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...