Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg vil ikke gå så langt som å si at det går for treigt fram over, men derimot så synes jeg at Lost har mistet litt av sjarmen. Sesong en stilte bare spørsmål på spørsmål som man som regel ikke fikk svar på, mens sesong to har gitt mer svar og stilt mindre spørsmål.

Den siste episoden her var faktisk rimelig tøff, det eneste jeg har å utsette på den var cgi-effektene. De var litt vonde å se på, men det er bare meg.

Lenke til kommentar

Henry Gale sier litt om spesifikasjonen til ballongen han kom i, dette har han hentet rett fra "The solo spirit", den første ballongen som fløy rundt jorden..

Du hører det på ca. 32:58 ut i ep 14.

"The balloon envelope is 140 feet tall and 60 feet wide. It contains 550,000 cubic feet of helium plus 100,000 cubic feet of hot air."

http://solospirit.wustl.edu/flight.html - bare scroll ned til "the balloon" og les selv :)

tar jeg ikke helt feil så har jo producerene røpet at Sawyer og Locke har mer til felles enn de er klar over. Dette kan bety at faren til locke er the real Sawyer siden han sa "You're not the first one i've conned" og "making him think it was his idea" etter at han tok nyren hans..

Endret av nord
Lenke til kommentar

øyh! det der var kult!! Det er slike små artige detaljar som gjer det verdt å følge med på lost. I alle episodane eg har sett som eg synst har vert dårlige, så har eg alltid lest om ein eller anna detalj i episoden som gjer at dei faktisk ikkje er så dårlige likevel.

Kan vere enig med deg i den den der Locke/Sawyer teorien. Veldig bra!

Lenke til kommentar
Henry Gale sier litt om spesifikasjonen til ballongen han kom i, dette har han hentet rett fra "The solo spirit", den første ballongen som fløy rundt jorden..

Du hører det på ca. 32:58 ut i ep 14.

"The balloon envelope is 140 feet tall and 60 feet wide. It contains 550,000 cubic feet of helium plus 100,000 cubic feet of hot air."

http://solospirit.wustl.edu/flight.html - bare scroll ned til "the balloon" og les selv :)

5632084[/snapback]

Dette viser at Henry har lest seg til kunnskap slik at han kunne svare på eventuelle spørsmål. Han er en av dem... Helt klart en trojansk hest i regi av "The French Woman".

Lenke til kommentar
Synes siste episoden var ganske kul. Irriterende at det er enda en pause! Skønner ikke hvorfor de absolutt skal ha pauser hele tiden.

5633941[/snapback]

Det er pause pga World Series.

5634986[/snapback]

Ja det er pause på grunn av det, men likevel har de tid til å sende reprise av sesong 1 sine to første episoder. :hmm:

Tror en del av grunnen til pausene også er for å kunne dra det ut over hele våren.

Lenke til kommentar
wow, klippet for neste episode ser lovende ut! nå er sesong 2 på vei til å bli mye bedre :D

http://media.putfile.com/Lost215ABC92 <- klipp for ep. 15 "maternity leave"

5642483[/snapback]

Ah, nå kjenner jeg lostfølelsen komme snikende igjen!

5642996[/snapback]

Må si meg enig. Har på følelsen at kommende episoder kommer til å være på høyde med sesong 1. Bare en magefølelse altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...