Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som har tenkt over at vi ikke fikk sett noe til telleren som de viste i promoen..

5616975[/snapback]

 

Jeg lurer fortsatt på hvilken teller dette er, ingen som kan si noe om dette eller blir jeg bare nødt og få lastet ned promoen selv?

5619411[/snapback]

 

Regner med det er den telleren i bunkeren :dontgetit: ? Eller er det bare meg å phax som er heilt ute her?

Lenke til kommentar

Tøff episode!

Jeg letta fullstendig, satt som på nåler, når telleren gikk ned til null. Når jeg så at Locke tasta feil idet det var 2 sekunder igjen, var det nærmest så jeg jublet. Og når de røde tegnene kom opp var jeg i ekstase, helt til Locke selvsagt ødela alt med å få tastet Execute. Men spennende var det, og trigget nysgjerrigheten ytterligere. Blir hardt å vente 2 uker på neste episode nå.

Lenke til kommentar
Tøff episode!

Jeg letta fullstendig, satt som på nåler, når telleren gikk ned til null. Når jeg så at Locke tasta feil idet det var 2 sekunder igjen, var det nærmest så jeg jublet. Og når de røde tegnene kom opp var jeg i ekstase, helt til Locke selvsagt ødela alt med å få tastet Execute. Men spennende var det, og trigget nysgjerrigheten ytterligere. Blir hardt å vente 2 uker på neste episode nå.

5620605[/snapback]

 

To uker?

 

22. Februar 2006 kl 9 pm - Episode 15 - "Maternity leave" Tema: Claire
Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Slik jeg har forstått det (om neste episode altså):

 

blir Aron, eller hva den ungen heter, syk. Claire begynne rå gjøre masse greier, før hu stikker av med Danielle til det stedet der danielle prøvde å kidnappe ungen tidligere. Dette gjøres pågrunn av at de tror at ungen kan kureres for den tidligere nevnte sykdommen her. Det er ikke sikkert hvorvidt det alle kommer levende ut av det (hvis man skal tro på hva skaperene av LOST sier vel og merke

 

EDIT: la til noe jeg glemte

 

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...