Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! Dette var en knall episode må jeg si!

Lurer på om kanskje telleren har noe med en atombombe elns å gjøre, hvertfall det første jeg tenkte på når jeg så hva de tegna var, og når det begynte å buldre.. Tenker da på en slags utskytingsrampe eller noe, som kommer opp.

Pila som satt inne i han fyren var nok litt feil plassert etter 18-19 minutt, der ser det ut som pila er knekt midt inni.. :wee:

Jeg tror nok han fyren er en av the others, synes liksom han oppfører seg, og ser ut som en typisk the others :cool:

Lenke til kommentar
Når Sayid spørte om hva kona het, spurte han etter maiden name. Da svarte mannen at hun het Murphy, og andre gangen han beskrev henne var det jennifer.

Maiden name = Etternavn eller ?

5616176[/snapback]

Treff i TriTrans ordbok.. :dontgetit:

Glemte å si det i sta, men ble veldig skuffet over Sawyer, Hurley greia.. Froskejakt ffs!!?? Who cares? Det eneste der, var vel at Sawyer viste litt mennesklighet og sa unnskyld til Hurley da..

Lenke til kommentar
Når Sayid spørte om hva kona het, spurte han etter maiden name. Da svarte mannen at hun het Murphy, og andre gangen han beskrev henne var det jennifer.

Maiden name = Etternavn eller ?

5616176[/snapback]

Treff i TriTrans ordbok.. :dontgetit:

Glemte å si det i sta, men ble veldig skuffet over Sawyer, Hurley greia.. Froskejakt ffs!!?? Who cares? Det eneste der, var vel at Sawyer viste litt mennesklighet og sa unnskyld til Hurley da..

5616268[/snapback]

For å så drepe frosken Hurley ville ha. Tipper de er tilbake der de begynte nå.

Lenke til kommentar
Enda ett sammentreff at det er faren til Kate som møter Sayid når Sayid var ungdom.. Noen som har teorier på hvorfor alle har en eller annen tilknytning til hverandre?

5615339[/snapback]

Min tulleteori: De har ikke råd til så mange skuespillere så de må drive litt gjenbruk for å fylle rollene :p

Lenke til kommentar

Møkkaepisode...

Jeg er lei av at vi ikke får noen svar! Vi vet ikke hva som skjer når telleren når null, og vi har fått enda et spørsmål. Mannen de fanget.

I tillegg til ELENDIG greenscreen i scenene fra Irak. Irriterende dårlig.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Når har jeg mast om action? Slutt å bestemme hva jeg vil ha. (Hva er egentlig sånne som meg?)

Jeg klager på Lost fordi vi aldri får vite noe som helst lengre. Det er bare om å gjøre å trykke inn flest mulig spørsmål vi omtrent aldri får svar på.

Sesong 2 har vært mer eller mindre elendig.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Boo-hoo. Noen disser favorittserien deres. :cry:

:hrm:

5616835[/snapback]

:wee:

Er enig med deg jeg, men gidder ikke klage så jævlig for det.. Er jo bare å drite å se på det, så er jo den saken løst.

edit: Enig i at det er teit med så lite svar, men jeg synes det var en god episode..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...