Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Les og bli spoiled, ignorer hvis ikke ;) :

 

 

Episode 2.02: Adrift

 

Their raft destroyed, Michael, Sawyer and Jin encounter another predator in the ocean. And on land, the hatch doesn't seem to be any safer. Nikki: Jolene Blalock.  :w00t:  Hun har vært savnet etter Enterprise :thumbup:

Episode 2.03: Orientation

The hatch begins to yield its secrets to Jack, Locke and Kate. And the survivors of the attack on the raft wonder just who's holding them captive.

 

Episode 2.04: Everybody Hates Hugo

- Jorge Garcia revealed that Hurley's next flashback is "going to be right at the moment where they sent him away" to the psych ward.

Episode 2.06: Title Unknown

- The dude who died in that crash, who was on the bed next to Julie Bowen WAS named Rutherford ... as you guys heard ... which is of course Shannon and Boone's last name. And I hear we'll find out WHY in the sixth episode, which I believe is Shannon-centric.

 

General Season 2 spoilers:

- Lindelof reveals: [season 2 will cover] roughly the next 45 or 50 days.

- We have some new survivors emerging from the other side of the island this year - and suffice it to say that they had it a little worse than the survivors we lived with last season. When the two camps meet, there is going to be a lot of shocking destiny at hand. We saw Ana-Lucia softer side in the season one finale, now we are going to show you a side of her that's going to be pretty stunning.

-This season, Jack's mistrust of Locke will grow as he continues to question his motives and obsession in uncovering the secrets of the mysterious hatch.

- While Internet spoiler hounds say a female cast member will perish this fall, producers aren't talking. ''There will be more death,'' Lindelof says. ''But,'' Cuse adds, ''we've gotten to a place where we don't want to go on record like, 'Three actors are going to die.'

-Keep in mind that you see what's in the hatch in the first episode but won't understand it until episode three.

-a male cast member is leaving the show for good. But this one WON'T be a death. I hear [there will be about] 5 to 8 [new characters], and some (most?) of them are buddy-buddy with Ana-Lucia, who’s living a harsh existence elsewhere on the island. I also hear that our raft friends will be separated from the rest of the bunch for the first third of the season, but they will be interacting with others (possibly The Others, or other others).

-- Quotes from Lindelof and Grillo-Marxuach at a Lost convention: We won't kill sawyer. :w00t:

 

For mer:

 

 

http://www.spoilerfix.com/lost.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klokken 04:50 våknet jeg av vekkeklokka jeg hadde stilt inn, og gikk ned til PC'en for å laste ned og se Lost før skolen starter. Men NEIDA.... Jeg sitter her klokka 95:30 og fryser rompa av meg, uten noen Lost som er sluppet :(

 

Tror jeg må roe ned Lost-galskapen min litt :p

 

EDIT: Post 2800 :cool:

ørh, episoden har kommet, men jeg venter heller til HDTV versjonen kommer. Sikkert noe crap som ligger ute.

Lenke til kommentar

akkurat sett episode 2 nå. sykt spennende slutt, samt masse svar... :love:

 

gleder meg til neste torsdag allerede

 

spoiler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lurer på om det er en anti"dommedagsmaskin" der nede den nedtellingen som nullstillte seg når nummerene ble tastet inn, og desmound som lurte på om det var eksistens på jorden framdeles..

gleder meg til å bli mer kjent med historien til de andre overlevende :love:

Endret av snoopg
Lenke til kommentar

Dette er sykt spennende. Jeg fikk en release hvor man så klipp fra neste episode helt på slutten og da møter Sawyer og Micheal hun dama som Jack møtte på flyplassen som var i den bakerste delen av flyet. Hun var også fanget. Det ser også ut til at Hurley går ned i hatchen.

Jeg klarer nesten ikke vente til neste torsdag for å se neste episode.

Dette er bare så bra og håper de forsetter denne spenningene helt til slutten :)

Lenke til kommentar

Edit: Never mind. Fant ut av det.

 

Men har noe annet å komme med.

I det 34:29 spilletid, kommer det en hei svømmende under flåten til micheal og saywer, og på halen til haien ser man samme merke som på drakta til han der fyren i luka!

 

Edit:

Jeg la akkuratt merke til en ting til. i det 39:27 spilleminnut, kan man så vitt skimmte en båt helt bak i venstrehjørne når micheal sitter og griner.

Endret av zuco~
Lenke til kommentar
Dette er sykt spennende. Jeg fikk en release hvor man så klipp fra neste episode helt på slutten og da møter Sawyer og Micheal hun dama som Jack møtte på flyplassen som var i den bakerste delen av flyet. Hun var også fanget. Det ser også ut til at Hurley går ned i hatchen.

Jeg klarer nesten ikke vente til neste torsdag for å se neste episode.

Dette er bare så bra og håper de forsetter denne spenningene helt til slutten :)

Var det jeg visste, det var en annen del av flyet som ikke landet på samme sted.

Lenke til kommentar
Dette er sykt spennende. Jeg fikk en release hvor man så klipp fra neste episode helt på slutten og da møter Sawyer og Micheal hun dama som Jack møtte på flyplassen som var i den bakerste delen av flyet. Hun var også fanget. Det ser også ut til at Hurley går ned i hatchen.

Jeg klarer nesten ikke vente til neste torsdag for å se neste episode.

Dette er bare så bra og håper de forsetter denne spenningene helt til slutten :)

Var det jeg visste, det var en annen del av flyet som ikke landet på samme sted.

Fikk jo forsåvidt vite det av teaseren når forrige sesong sluttet :p

Lenke til kommentar
Edit: Never mind. Fant ut av det.

 

Men har noe annet å komme med.

I det 34:29 spilletid, kommer det en hei svømmende under flåten til micheal og saywer, og på halen til haien ser man samme merke som på drakta til han der fyren i luka!

 

Edit:

Jeg la akkuratt merke til en ting til. i det 39:27 spilleminnut, kan man så vitt skimmte en båt helt bak i venstrehjørne når micheal sitter og griner.

Spoiler for de som ikke har sett episoden!!

 

 

 

 

 

You got that right! Rart :hmm: Kanskje det har noe med sikkerhetssystemet å gjøre..

 

DEn båten er sikkert bare en liten glipp.. Har vært flere sånne.

 

 

Også når Locke måtte skrive inn de talla på pcen, så kom det 108 opp på den skjermgreia.. :hmm: Hva kan være saken med det tallet? Er det noe tidsgreier kanskje? Når den har telt ned til 0 , så har det gått en dag elns..

 

Desmond snakka om en sykdom, og om de andre hadde blitt syke, kan det være noe i det jeg sa da? At det er en sykdom elns, som The Others har blitt utsatt for, også Desmond, men siden han er lege så fant han opp en motgift.. (Se tidligere i tråden)

 

Den sjokoladen som Kate spiste, hvor kommer de sjokoladene fra? Hvis han Desmond har vært der i flere år, må jo de ha vært mugne nå da.. Eller holder sjokolade seg veldig godt? (har ikke peiling) :hmm: Ikke minst hvor har han fått all maten fra?

 

Også er det jo ikke tvil om at de som kom helt på slutten der er de andre fra bakdelen av flyet.. Virka som de hadde virkelig forberedt seg mot The Others, med våpen og greier..

 

 

Er sikkert masse mer, blant annet hvem er "him"?

Nok en gang en fantastisk bra episode synes jeg! Bare fortsett sånn nå! :) Gleder meg sykt til neste episode..

Lenke til kommentar
Også er det jo ikke tvil om at de som kom helt på slutten der er de andre fra bakdelen av flyet.. Virka som de hadde virkelig forberedt seg mot The Others, med våpen og greier..

 

 

Er sikkert masse mer, blant annet hvem er "him"?

Nok en gang en fantastisk bra episode synes jeg! Bare fortsett sånn nå! :) Gleder meg sykt til neste episode..

Jin kalte iallefall de resterende for "The Others"..

Him kan være Alex?

Lenke til kommentar
Også er det jo ikke tvil om at de som kom helt på slutten der er de andre fra bakdelen av flyet.. Virka som de hadde virkelig forberedt seg mot The Others, med våpen og greier..

 

 

Er sikkert masse mer, blant annet hvem er "him"?

Nok en gang en fantastisk bra episode synes jeg! Bare fortsett sånn nå! :) Gleder meg sykt til neste episode..

Jin kalte iallefall de resterende for "The Others"..

Him kan være Alex?

Men så tror jo alle at alle de andre er The Others også da, + at Jin ikke snakker engelsk..Åsså hadde The Others våpen o.l, dissa hadde klubber.. Verken de fra bakdelen av flyet, eller Jack og de har jo sett noen andre på øya, utenom The Others, så da er det jo logisk at de tror at de er The Others

 

 

 

Jeg er fortsatt overbevist om at alt har en naturlig forklaring. :)

Lenke til kommentar

Jeg reagerte også på all maten han hadde der nede.

Jeg er også spent på hvem "him" er. Synd at man ikke fikk ser mer av hva som skjedde med Jack og Desmond. Er det han Desmond mener med "him"? Siden han fikk det smilet når han så Jack og det virket som at Desmond var ganske ivrig etter å møte denne "him". Og de har jo møttes før så det kan hende det har en liten sammenheng.

 

Men jeg har egentlig ikke peiling og det er vel bare å vente til neste episode da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...