Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikkje litt rart at det berre er omtalt to episoder til på tv.com?

Dei bruker jo å ha oversikt ganske langt framover... Blir nesten litt redd no...

5595412[/snapback]

Joda, må nesten si meg enig i det men tviler må at de tar lengre en 2 ukers pause også vil de vel antaglig sende resten av episodene sammenhengene etter det.

Antaglig så har de ikke vel ikke rukket og kommet med den nye sendeplanen ettersom de i abc har det travelt med å sende OL.

Men angående episoden som gikk i forrige uke:

Hvis vi skal anta at den timern er i andre enden av den bunkern som de er i nå, kan vi kanskje spekulere litt på om hvordan de kommer seg dit og hvem som evt manuvrerer den timen som er der. Kan det være desmond, eller kanskje det er "etter mine forhåpninger" Rosseau eller hva nå det er hu het som det stod på spoilern for neste episode.

For det er vel hun som er den franske kjerringa som torturerte said? vel incase ser jeg fram til en kjempe episode, men er det noen som faktisk har noen svar til disse spekulasjonene jeg la fram nå?

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Dei bruker jo å ha oversikt ganske langt framover... Blir nesten litt redd no...

5595412[/snapback]

Rekner med at det er fordi ABC ikkje har gitt ut informasjon for fleire episoder. Er ikkje så uvanleg det.

666=TRIPPLE-SEX: Resten av episodene blir nok dessverre ikkje sendt samanhengande etter denne pausa. Det skal og vere ein pause i mai (3 veker visst eg ikkje husker feil). Kan og hende at dei tek ei pause i påska.

Lenke til kommentar

5595412[/snapback]

De begynner vel å gå tomme for idéer så de trenger litt lengre tid til å komme opp med nye ting som episodene kan handle om..... :thumbdown:

Lenke til kommentar

5595412[/snapback]

De begynner vel å gå tomme for idéer så de trenger litt lengre tid til å komme opp med nye ting som episodene kan handle om..... :thumbdown:

5602410[/snapback]

Episodene er nok laget for en stund siden, pluss at manusforfatterne har skrevet ferdig for mange sesonger framover.

Lenke til kommentar

5595412[/snapback]

5602410[/snapback]

Episodene er nok laget for en stund siden, pluss at manusforfatterne har skrevet ferdig for mange sesonger framover.

5605954[/snapback]

Og dette veit du sikkert?

Lenke til kommentar

Mente vel egentlig at de nok har filmet mer enn to episoder fram i tid, og at det som kommer til å skje framover allerede er bestemt (i grove trekk, og ikke nødvendigvis etter alle detaljer). Tok vel litt for hardt i :p

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...