Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den andre telleren har tre tall, og i teaseren teller den ned i sekund for sekund. Den har ikke den samme inndelingen i tall med svart bakgrunn og hvit bakgrunn. Dette gjør at den ikke kan telle ned fra 108 minutter slik den andre telleren gjør. Hvis resonnementet mitt stemmer kan den lengste tiden fra start til stopp på telleren være 999 sekunder eller 16 minutter og 39 sekunder.

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Vel, jeg vet selvfølgelig ikke om dette stemmer men min teori er at det ikke er en annen bunker hvor den telleren er, men i andre enden av den bunkern de er i nå. Spørmålet er bare hvordan de kommer seg dit, fordi at de må gå langt for å finne en annen vei inn. Men tipper at de kommer seg dit ved at de begynner å lete etter gunnerne som James Food aka Sawyer har gjemt unna.

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet selvfølgelig ikke om dette stemmer men min teori er at det ikke er en annen bunker hvor den telleren er, men i andre enden av den bunkern de er i nå. Spørmålet er bare hvordan de kommer seg dit, fordi at de må gå langt for å finne en annen vei inn. Men tipper at de kommer seg dit ved at de begynner å lete etter gunnerne som James Food aka Sawyer har gjemt unna.

5594439[/snapback]

Støtter den ass.. Likte siste episoden ganske bra. Jeg var jo selv 100% sikker på at det var Anna lucia som hadde kidnappet Sun :blush: men men ;) neste episode ser jo feita ut, men nedsig om det blir enda en pause :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...