Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes dette var en episode med masse spenning, sawyer episoder er somregel kjedelige, vi vet jo alle at han er en tosk. Men denne ble bra synes jeg.

Savner fortsatt litt mere mystikk da!

5578697[/snapback]

Helt enig. :yes:

 

Bra det ikke er så lang ventetid til neste episode.

 

Blir spennende å se hva Danielle har å vise ...

 

Lenke til kommentar

Uff... Lost har for tiden 0 spenning og 0 fremgang.. De finner bare på meningsløst dritt for å prøve å holde på seerne! Uheldigvis så klarer jeg ikke å slutte å se på, men stort sett så lider jeg meg igjennom episodene...

 

Lost går i samme fellen som Matrix, en god ide, som blir drept av penger! Kan vi ikke få en serieskaper som bare er ute etter å lage god tv?

Lenke til kommentar

Jeg liker mystikk bedre enn interne konflikter. Derfor var ikke denne episoden noe bedre enn den forrige for meg. Selvom den var bra underholdning. Spennende til tider.

 

Men jeg liker ikke at manus-forfatterne "ødelegger" karakterene (dette er jo da mitt personlige syn, og regner med at mange vil være uenig i det).

Jack - likte han godt før, men nå er han slitsom

Locke - hadde så ENORMT med magi før, nå er han helt vanlig og ikke noe mer

Charlie - likte han bedre før, nå har han gått helt ond... (selvom jeg ikke akkurat i dette tilfellet klandrer han for det)

Sawyer - ganske ålreit fortsatt, liker han ganske godt, men han bærer liksom ikke serien alene føler jeg

Sayid - kan bære litt av det hvis de viser mer av han

Eko - er også artig men kan bli litt kjedelig.

 

Problemet er at de har fratatt spes. Locke magien han hadde i sesong 1 hvor han på en måte "visste" alt og var en slags "mektig" skikkelse.

Episodene ser ut til å ha 0 fremgang om "øya" savner det...

Lenke til kommentar

Da ser det ut til at vi går gode lost-tider i vente:

Trailer for neste episode

 

Og for de som er redde for at de får vite noe de ikke ønsker å vite før de ser episoden, så mener jeg at det er ikke noe særlig avslørende. Vi får se hva som skjer, men vi får ikke se konsekvensene av deres handlinger.

 

La oss f.eks si at det kommer en box fallende ned fra himmelen. Det eneste vi får se i traileren er da bare boxen, og ikke dens innhold :p

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

HVIS den går ut da. Kan hende de lurer oss igjen. De har jo gjort det før. Men mest sannsynlig lar de den telle ned og ser hva som skjer. Produsentene har jo lovet oss at vi skal få vite hva som skjer når den når 0, denne sesongen, så...

 

5585750[/snapback]

 

Akkurat det der gleder eg meg til :) Håper bare at det ikkje er en håpløst kjedelig løsning ;)

Lenke til kommentar

Alltid gøy med folk som er så negative hele tida. ;)

 

Men du er inne på noe der, kanskje

strømmen går...

 

eller...

Faktisk, så vil jeg tippe at

 

det blir helt stille, og så skjer det ikke en dritt. Og så blir det krangel ut av det, fordi Jack hadde rett hele tiden, men i senere episoder finner de ut at det faktisk skjedde NOE...

 

 

Edit:

Fant dette på et annet Lost-forum:

 

Timeren i luka og timeren vi ser i promoen er ikke den samme. Se på disse bildene...

I luka:

normal_orientation-cap487.jpg

I promoen til episode 14:

normal_oneofthem-preview21.jpg

 

Kan det kanskje være at timeren vi ser i promoen er fra en annen bunker, og at han fyren de fanger i skogen, er han som betjener den? :hmm:

 

 

Dette ble jammen mye spoilere gitt. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg har et annet spørsmål som angår den episoden som gikk på onsdag. Er det mulig at vi kunne ha fått med oss at det var charlie som gjorde den "mislykka" kidnappinga med en gang vi så det ettersom at han går med en svart klokke når det skjer. Kanksje noen her har et bilde av det "It's all in the details"  :thumbup:

5586642[/snapback]

Nah, tror ikke det.

Beste jeg fikk av venstre arm (tror jeg):

post-24411-1139656384_thumb.jpg

Og begge:

post-24411-1139656408_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bilder fra episode 15(veldig high res):

 

hq003.jpg

hq002.jpg

hq005.jpg

 

 

 

Hva skjer i episoden

 

A desperate Claire, along with Kate and Rousseau, attempts a return to the scene of her kidnapping where she believes she might find the cure for Baby Aaron's mysterious illness. Meanwhile, Jack and Locke must keep their prisoner a secret from the rest of the survivors.

 

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...