Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yayo, men Lost har ikke den ekle stemningen fra Fluenes Herre. Nå går jo ikke konseptene helt ut på det samme. Rammen er nogenlunde av samme kaliber: De styrter i et fly og havner på en øy i havet, men der slutter de fleste likhetene også.

 

Hvor Fluenes Herre spiller på menneskenes råskap mot hverandre, spiller Lost på usette og sette overnaturlige, malplasserte og naturlige tings råskap mot menneskene (selv om våre venner har litt usagt seg imellom også ;))

Lenke til kommentar
snoemann: I hvilken forbindelse er det bildet lagt ut?

5561506[/snapback]

Ser ut som det er tatt fra en episode av Veronica Mars, om jeg leser linken korrekt that is ;)

 

Såvidt jeg vet så er Veronica Mars en Sci fi serie. Ikke sikker på hvem som produserer den...

 

EDIT: Veronica Mars

 

La til imdb link om serien..

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

trodde veronica mars var en ungdoms dektektiv serie av noe slag? jaja, sikkert samme kanal så sprer de litt reklame. :)

 

det jeg elsker med lost, det er ikke bare en vanlig serie.. er lagt opp til at vi skal tenke og utforske på andre steder også. som f.eks nettsiden til flyselkapet, epost adressene osv.. liker sånn!

Lenke til kommentar
trodde veronica mars var en ungdoms dektektiv serie av noe slag? jaja, sikkert samme kanal så sprer de litt reklame. :)

 

det jeg elsker med lost, det er ikke bare en vanlig serie.. er lagt opp til at vi skal tenke og utforske på andre steder også. som f.eks nettsiden til flyselkapet, epost adressene osv.. liker sånn!

5561917[/snapback]

Sorry tok feil av sjanger på serien :p Men virket litt sånn sci fiish pga navnet ;) but anyway...

Lenke til kommentar

Hentet fra Lost-norge.net

 

Under superbowl på søndag ble det sendt en slags musikkvideo sak av lost. Det er en catchy sang som er satt sammen med scener fra begge sesongene. Ganske morsomt. Anbefaler alle som følger med i USA å se denne.

 

"The exclusive extended version of the ABC "Addicted to Lost" ad that everyone will be buzzing about!"

 

Se den online

Mirror 1 (Last ned direkte)

Mirror 2 (Last ned direkte)

 

Syns den der var utrolig morsom. :!: H

 

Edit: Fiksa en misforståelse ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Dette blir jo mer og mer som Days of our lives eller noe. Med folk som allierer seg mot hverandre og legger skumle planer. Men likte denne episoden bedre enn forrige hvertfall. Priceless da Sawyer fortalte at han var "the new sheriff in town". :D

 

Uhh, neste episode blir spennende. Selv om jeg tenkte det da jeg så reklamen for denne episoden også.

Lenke til kommentar

Begynner å skjønne at dette er hardcore drama med litt spenning inni mellom. Blir feil å være skuffet over at det ikke er så veldig spennende, men at det ikke er noe framgang derimot.

 

Fikk vel vite også hvorfor Locke har vært som han har vært i det siste også da, han føler seg skyldig for at Michael er borte og kanskje dø. Synes det var digg at han ble fullstendig driti ut, syntes han var en spennnende figur før, men nå i det siste har han bare vært helt kvalm. Sikkert pga det med Michael som jeg sa..

 

Hadde håpet på at det var the others som tok Sun jeg da, også kunne vi fått et skikkelig oppgjør, men det funka jo i og for seg greit detta også da.. Det at det faktisk var Charlie som gjorde var i bunn og grunn ikke så veldig overraskende, viser bare hva dop gjør med folk.

 

Alt i alt en over middels dramaepisode vil jeg si. Men litt skuffet over at framgangen = 0. Begynner å bli litt lei det nå. Vil vite mer om Michael, Walt, The Others og den gjengen nå.

 

Hvor har forresten Desmond blitt av?

Lenke til kommentar
Hentet fra Lost-norge.net

 

Under superbowl på søndag ble det sendt en slags musikkvideo sak av lost. Det er en catchy sang som er satt sammen med scener fra begge sesongene. Ganske morsomt. Anbefaler alle som følger med i USA å se denne.

 

"The exclusive extended version of the ABC "Addicted to Lost" ad that everyone will be buzzing about!"

 

Se den online

Mirror 1 (Last ned direkte)

Mirror 2 (Last ned direkte)

5562793[/snapback]

Tok meg den frihet og lastet opp lyden :)

 

Addicted to Lost

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...