Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Skuffet over ventetiden til neste uke :/

 

Ang. underholdningsverdien av lost om dagen, så tenker jeg at det er en viss fare for at vi på en måte har "vent" oss til serien. At ting ikke er like spennende lenger fordi vi er mer vandt til "Lost". Dette er ikke kritikk til oss, men snarere bare noe å kanskje tenke på. Samtidig burde jo produsentene også tenke på dette =)

 

Personlig synes jeg lost fortsatt er god underholdning, gleder meg masse til hver episode =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at sesongen bare er halvferdig, men vet dere når sesong 2 er planlagt å komme på DVD? Hadde det mye mer spennende da jeg så første sesong på DVD enn det jeg har nå når jeg laster episodene ned. Blir noe helt annet på lerret og med surround...

 

Er også enig i det mange sier her, at Lost begynner å bli litt langdryg. For mange intetsigende hintinger, og litt for lite progresjon.

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Bare å laste ned med surround da ;) .

 

Må si jeg er ganske enig i det LarsP skrev:

Episode 1-3: Oooh, mange nye ting og mennesker!

Episode 4-8: Tingene og menneskene er ikke så spennende lenger.

Episode 9-12: Kan det ikke skje noe radikalt snart?

 

Forrige episode var helt fantastisk kjedelig. Blir ikke de neste episodene bedre slutter jeg å se på det.

Lenke til kommentar

husker ikke hvilken episode det var men.. når Walt dukker opp igjen etter kidnappingen, og sier noe mens vannet renner ut av munnen på han.. en veninne av meg hadde spolt fram og tilbake uten å skjønne hva han sa, men da hun spilte det baklengs sier walt noe sånn som " Don`t Push the Button" .. har sikkert noe med lab`en å gjøre.. =)

Lenke til kommentar

la oss få inn litt battle royale nå...

 

Men ble irritert på charlie og locke denne episoden. Trodde locke var fredelig-bli-venn-med-alle-og-løpe-rundt-å-lukte-på-blomstene-fyr, men neida, han slår faktisk ned en på øya som man kan se ikke har det så bra... Men charlie, må si jeg ble flau på hans vegne når han skulle stikke av med babyen.

Lenke til kommentar

Ja det begynner å bli en litt sånn "alle mot alle"-følelse, ser hvertfall at hver mann må klare seg alene der, sånn som Charlie nå, når han blir utstøtt fra gruppa. Syns han oppfører seg veldig teit, men de behandler han ikke så veldig bra heller. :no:

 

Fra produsentene forresten:

 

Damon Lindelof reveals: And if you think Locke is dark, wait'll you see Charlie in a couple of weeks. Hell hath no fury than an addict scorned... Source: The Fuselage

 

Lenke til kommentar

Folk har begynt å snakke om Lost som om det er et fabrikat som går på løpende bånd for å tilfredsstille fansen. Vel, dette er ingen såpe. Lost er en historie som har en begynnelse og en slutt. Serieskaperen har et budskap som skal fortelles over 3 (?) sesonger. Det er ikke et fabrikat som skal endre seg underveis for å tilfredsstille ufornøyde seere.

 

Jeg er nysgjerrig på hvordan det hele vil ende, hvorfor ting er som det er på øya, og det holder meg nok i gang til at jeg ser hver eneste episode.

 

Edit: LarsP, det var episode 2.10 eller 2.11 jeg egentlig mente (husker ikke hva som skjedde i hvilken). Likte historien om negerkongen ganske godt, og det var uhyre spennende da de gikk ut i jungelen for å hente dopet. Møtet med "The Others" var også veldig interessant...

Endret av anth
Lenke til kommentar

Enig med anth her, og jeg velger faktisk å stole på forfatterne når de sier at de har det meste planlagt, at de har slutten klar, og vet hvordan alt skal forklares til slutt, men at de legger til elementer etterhvert, og siden de ikke helt vet hvor mange episoder de trenger på å komme fram dit, kan de heller ikke si noe om hvor mange episoder det blir.

Selvsagt drar de det ut litt med noen episoder der det ikke skjer stort, men de har fortsatt en plan med det hele, og det velger jeg å tro på.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Folk har begynt å snakke om Lost som om det er et fabrikat som går på løpende bånd for å tilfredsstille fansen. Vel, dette er ingen såpe. Lost er en historie som har en begynnelse og en slutt. Serieskaperen har et budskap som skal fortelles over 3 (?) sesonger. Det er ikke et fabrikat som skal endre seg underveis for å tilfredsstille ufornøyde seere.

5548848[/snapback]

 

Håper dette stemmer. :) tre sesonger hadde egentlig vært perfekt.

Lenke til kommentar

Ingen som synest det var litt rart at de andre ikke reagerte i det hele tatt når Locke slo Charlie.. Lord of the Flies anyone?

 

Edit: Hadde vært konge om skaperne av Lost hadde kopiert slutten til filmen av Lord of the Flies, "What on earth are you doing?" :p

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Har hørt mange si at lost kom til å bli liknende lord of the flies, jeg har faktisk ikke sett filmen :/ Og vet ikke om jeg vil se den før lost er ferdig :p

 

Vascotia, BRA OBSERVERT, selvom vi har diskutert dette for relativt lenge siden ;) bla litt i forumet. Men gir dere skryt for å finne ut av dette selv. Kjenner så ALTFOR mange som bare "ser" på lost 1 gang i uka og ikke tenker noe over hva som nettopp skjedde i episoden...

Lenke til kommentar

jeg tipper det maks blir 3 sesonger, da jack sier "how long will it take to build an army". jeg ser for meg en showdown på slutten av denne sesongen mellom våre venner og 'the others'. neste sesong avslører de øyas hemmeligheter og i siste episode kommer 'the marines' og redder alle sammen.

 

Epz.

Lenke til kommentar

Jeg tror de strandede begynner å bli offer for et slags øysyndrom lignende det de i Fluenes Herre ble utsatt for ja. En bok som er veldig nær lost-historien, er De hemmeliges øy (skrevet i 1966). Det bygger seg opp til krig mellom to grupperinger/stammer på en øde øy, men forskjellen er at begge stammene strandet på samme tid. De bygger hver sin by og en slags omfattende sivilasjon tar til. *anbefales å lese*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...