Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Jeg tror noe av det vi kan frykte fra Locke sin side er det "no-one can tell anyone what they can or can't do" greiene...

 

Jeg mener å huske at Locke var litt mer "vennlig" innstillt mot Charlie i s1, men nå ser det ut som om mynten har snudd.

 

En annen ting verdt å merke seg er at hver gang noen har drøm om Aaron, så er han i den vuggen som Locke lagde...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, sett episoden nå, og jeg må jo som de fleste andre si at det var noe skuffende. En av de svakeste episodene til nå, men jeg vil ikke gå så langt som å si at Lost er bare dårlig nå. Det kommer bedre episoder, og det vet dere. Sesong 1 hadde også sine svake punkter. Nå etterhvert som sesong 2 begynner å dra seg mot slutten, vil nok spenningen øke tilsvarende.

 

Om dagens episode...vel, jeg må si jeg er veldig overrasket og kanskje en smule skuffet over Locke. Virker som vi skal begynne å tro mer og mer at han er ond, men jeg vet ikke jeg...vil liksom ikke at han skal være det heller.

Rart å se han slå til noen. Og det var vel unødvendig å slå til Charlie da. Men det kan være at han bare er veldig skuffet over Charlie.

Lenke til kommentar

Nåja, Charlie rotet det ikke bare til i denne episoden. I tilbakeblikket viste de jo at det var han som var den ansvarsfulle som prøvde å "redde" familien sin, broren og bandet men ble forrådt av broren sin. Men klart han har noe dårlig oppførsel på øya. Det at de andre reagerte såpass og at Charlie vet han har noe å si om barnets sikkerhet så er det egentlig en grei måte produsentene har bygget opp en motsetning mellom Charlie og resten.

 

Noe annet interresant er at de plutselig spinner videre på mystikken fra den episoden i første sesong som omhandlet Claire. Den om at spåkona sa at babyen var i en slags fare og at Claire måtte søke hjelp til å beskytte ungen. Nå dras Charlie inn i dette ved at han drømmer relgiøse bilder av mora si, Claire, ungen og en "vis mann" (Hurley).

 

PS. Er det flere enn meg som tok kommentaren fra Sawyer til Hurley: " ... Jabba"? Kallenavnet "jabba" kommer vel fra det overvektige monsteret Jabba the hut i Star Wars. :p

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
PS. Er det flere enn meg som tok kommentaren fra Sawyer til Hurley: " ... Jabba"? Kallenavnet "jabba" kommer vel fra det overvektige monsteret "Jabba da hut" i Star Wars. :p

5504653[/snapback]

 

Tok den jeg :p tok også den "Hoss" fra han store kraftige av de 3 sønnene i Bonanza.. Syntes denne episoden var grei egentlig likte det som simen1 nevnte med Aron og Charlie. Kan bli spennende og se hvordan dette utvikler seg.. Er overalt fornøyd med sesong 2 men dog likte sesong 1 bedre, men som sagt blir nok bedre skal vi se/håpe...

Lenke til kommentar

PS. Er det flere enn meg som tok kommentaren fra Sawyer til Hurley: " ... Jabba"? Kallenavnet "jabba" kommer vel fra det overvektige monsteret "Jabba da hut" i Star Wars. :p

5504653[/snapback]

 

Koblet også dette med en gang,og tenkt også over dette med spådommen. Så pga. dette syns eg episoden i dag var heilt grei,vi kommer ikkje akkurat så mye videre sånn sett. eg fikk faktisk en god støkk inni meg da Locke slo til Charlie,han liksom.

 

Gleder meg til neste episode.

Lenke til kommentar

Synes episoden var grei. Men jeg er av den sjeldne typen som finner underholdning i alt jeg liker eller vil finne underholdning i (som regel).

 

For øvrig tror jeg sjelen til Shannon har overtatt kroppen til Claire, for mer bitching skal man lete lenge etter. Gleder meg til den dagen Charlie redder ungen til Claire mens han sier "in your face".

 

Om kommende episoder vil handle mye om Saywer og Sayid, tror jeg at jeg vil bli litt skuffet. Sawyer hater jeg, og Sayid-flashbacks er kjedelige.

Lenke til kommentar
Forskjellen mellom Lost og Hotel Cæsar, er at Lost er mye mer kjent.

5505757[/snapback]

Spør 100 tilfeldige personer på gata om de har hørt om de to seriene... Jeg tipper at det er flere som har hørt om Hotel Cæsar enn LOST. Se bare på salgstallene på Se og Hør vs. Illustrert Vitenskap. Se og Hør selger faktisk myyye mer til tross for at det er mye mer jalla/harry. Merkelig men sant.

 

Hvis du synes LOST er SÅ dårlig så antar jeg du skynder deg å skifte kanal så snart du hører kjenningsmelodien :p

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
PS. Er det flere enn meg som tok kommentaren fra Sawyer til Hurley: " ... Jabba"? Kallenavnet "jabba" kommer vel fra det overvektige monsteret Jabba the hut i Star Wars. :p

5504653[/snapback]

 

Så den. Han kalte jo Jin for "Chewie" og Michael for "Han" i slutten av sesong 1, da de prøvde å få flåten avgårde. Akkurat som med Millenium Falcon i "empire strikes back". Setningen "This one goes here, that one goes there" ble benytter begge steder (Han Solo til Chewie i SW, Michael til Jin i sesong 1 finalen av Lost).

 

Sawyer minner for ordens skyld litt om Han Solo karakteren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...