Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..nå må jeg bare spørre;

 

Hvem andre enn JEG er det som synes Lost Fortsatt er veldig spennende!? :dontgetit:

5499814[/snapback]

 

Min kjærlighet for Lost har alltid vært det den enda er :love:

Bryr meg ikke om spenninga alltid er på toppen. Den bygger seg jo opp de episodene den ikke er helt tilstede

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

Så dagens episode nå. Synes dette begynner å ligne mer på en såpeserie for hver episode som går nå...

 

Men LOST er jo egentlig en drama serie, og ikke action sliks om f.eks prison break eller 24 så vi kan jo egentlig ikke forvente oss action hele tiden, men jeg synes at de burde ha fulgt opp bedre etter sesong 1... de 9 første episodene har jo vært døds bra.

Lenke til kommentar

Satt egentlig og undra på om Charlie kom til å ta livet av seg gjennom hele epsioden jeg. Denne episoden synes jeg ikke var spesielt bra, og ble egentlig veldig skuffet.

 

Edit: Vil tro at Charlie helt tilfeldigvis har rett, og at det skjer noe med Aaron, men så kommer Charlie og redder han. Da tilgir selvfølgelig Claire Charlie. :roll:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Vel, episoden sa oss en god del om hvordan vi IKKE vet om en person er god eller ond. I sessong 1 hatet alle Sawyer, i sessong 2 er han elsket av alle.

 

Lock har også vært fremstilt som den god, men jeg begynner å tvile på at han faktisk er det. Lock har jo også hatt en drøm om livet på øya, den drømmen ble sann så hvorfor er han så tvilende til Charlie? Han vet også at Charlie ikke tar heroin, men presser han på en slik måte at Charlie avslører hvor han har gjemt heroinen sin og han ydmyker Charlie med å slå han ned på stranda.

 

Drømmen til Clare i sessong 1 viste også Locke med et hvitt og et svart øye. Jeg tror derfor Locke har motiver og hensikter med det han gjør på øya som ikke er bra for Lostgruppa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...