Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Go, cun! Det første intelligente utsagnet fra noen i denne tråden på lange tider. Charlie og hu whine-whine-babydama er ille. Skulle skrive noe sånt som at charlie burde ha spist nå, men så så jeg posten din, og må nesten være enig. Hu er mye værre. Michael går meg også på nervene. Det eneste bidraget til serien er at han går rundt å hyler og griner "where's my boy, they took my boy, bla bla bla"...

Lenke til kommentar

Dårlige sider ved Charlie:

 

Side 01: Han er sutrete

Side 02: Han er narkoman

Side 03: Han er sykelig sjalu

Side 04: Han har liksomansvar for hu fæle møkkakjerringa

Side 05: Han skylder på broren sin for sin narkomani

Side 06: Han ljuger

Side 07: Han tror han kan spille gitar

Side 08: Han er irriterende

Side 09: Han drepte en kar de kanskje kunne fått mye info ut av

Side 10: Han døde ikke når det er klart at han burde ha gjort det

Lenke til kommentar

Nå har jeg også endelig fått somlet meg til å se de 2 siste episodene som har kommet.. , og så satte jeg i gang med å lese i denne tråden, en ca 10 sider, for å se hva dere har diskutert..

 

Men, jeg synes dere syter noe jævlig, om jeg får lov til å si det..

 

Synes fortsatt serien er kjempebra, og synes begge episodene var tøffe! Likte både møtet med de andre på øya, samt den "mystiske skyen/monsteret" ..

 

Men, en ting jeg lurte litt på.. Som fikk meg til å tenke litt; Når han karen sa de skulle vise hvor mange de var, ved å tenne fakkelene, så syntes jeg at de ble så veldig "automatisk" opptent.. Som om de faktisk ikke var så mange som sto rundt, som de ville ha Jack&Co til å tro.. Også sluknet de så fort igjen..

 

Kanskje bare jeg som overanalyserer, men jeg tenkte hardt på det mens jeg så serien, i hvertfall..

 

Uansett.. Synes Lost er knallbra fortsatt jeg, og hvis det kommer et par-tre sesonger til, så gjør ikke det meg noe!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja for man ser folka som holder faklene..

 

Side 10: Han døde ikke når det er klart at han burde ha gjort det

 

det er fult ,mulig og overleve en henging..

hengingen med luke i gulvet, blir ,man drep momentant... sidne man brekker nakken.

,men lille charlige, blir dratt opp og hengt etter tauet, så han blir bare kvalt.. blir ikke nok vekt til å brekke nakken...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
ja for man ser folka som holder faklene..

 

Side 10: Han døde ikke når det er klart at han burde ha gjort det

 

det er fult ,mulig og overleve en henging..

hengingen med luke i gulvet, blir ,man drep momentant... sidne man brekker nakken.

,men lille charlige, blir dratt opp og hengt etter tauet, så han blir bare kvalt.. blir ikke nok vekt til å brekke nakken...

5492974[/snapback]

Hvordan vet du det? Kanskje de bærte han opp på greina og kastet han utfor

Lenke til kommentar
...men, siden han overlevde, så må vi kanskje gå ut ifra at han IKKE ble kastet utfor, men da heller hengt opp..

 

hmm..

 

 

..

Okei, så ikke folkene som holdt faklene jeg, men det er sikkert bare min feil! :)

5494044[/snapback]

Stemmer..

 

Kan hende de faklene er en slgs mekanisme de har fikset, slik at 5-6 personer drar i et par snorer slik at faklene plutselig står opp...

 

Egentlig er det lite sansynelig, for de visste vel ikke at de kom til å møte Jack & Co på akkurat den plassen...

Lenke til kommentar

Hehe, virker som enkelte syter like mye i denne tråden som det Charlie, Michael og hun politikvinnen tilsammen :p

 

Mange spoilere:

 

 

Survivors fear that "The Others" may have returned when Sun is injured during a failed kidnapping attempt. Meanwhile, Sawyer is an amused but highly interested bystander when tension escalates between Jack, Locke, Kate and Ana Lucia.

01/25 - Co-creator/Executive producer Damon Lindelof reveals (note that this is a summary of the spoilerish things he revealed): The lines in the Dharma logo are not insignificant at ALL... but don't have anything to do with numbers. Perhaps if you were to break them down to their simplest elements, you'd find the significance. And more bunkers/symbols? Candle DID say there were more stations. And I'm not even sure the 'arrow' is an official station... looked more like a storage locker to me. If I had to guess, I'd think there'd be SEVERAL arrows scattered across the island, but they're probably just bunkers. [...] There are indeed other people on the island. But did Ethan KNOW Goodwin? Do they all live in the same place? How many of them are there? Source: The Official Lost Magazine, Issue 3, March/April 2006

01/25 - Writer/Supervising producer Javier Grillo-Marxuach reveals (note that this is a summary of the spoilerish things he revealed): Eko facing off against the 'monster' is a big deal in terms of the series because he's the only person - next to Locke - who has seen the 'monster' and has lived to tell the tale! Only with Eko, it was a different kind of encounter. That is something that the fans can expect to see bear fruit in future episodes. It's a hugely important thing, but won't necessarily be revealed immediately. [...] What you're going to see with Eko is that he has his own destiny on the island, and of all the characters, he has the most direct connection to the island because of the Nigerian drug plane. That's going to pay off in different ways. It's not going to mean necessarily that we wind up giving you the history of the 'monster' as a result of its interaction with Eko, but it sends Eko in a direction where he has a destiny to fulfil on the island that's gonna pay off. [...] What happens in episode #11 with Mr. Friendly showing up again, making himself seen and making his laws of the island very clear to the characters, will ripple throughout the rest of the season in a very meaningful way. [...] You're going to begin to see a lot more of the Others, and see a lot more of what they're about and what they're doing. Source: The Official Lost Magazine, Issue 3, March/April 2006

01/25 - Q. Is it possible that Lost's Libby is not a doctor, but a ********** ****? Ausiello: That's what I'm hearing, yes. Source: Ask Ausiello @ TV Guide

01/24 - You will get your Libby episode. This season. Source: Matt Raggs at The Fuselage

01/23 - The Walt story will be resolved this season. In future flashbacks, we will get more answers about Jack's past. We will soon know why Hurley hasn't lost any weight. We will get more information about the hatch, what's behind the magnetic wall, what happens when we don't push the button. Source: January 23, Lost Podcast

01/18 - One of my moles has since confirmed that a new character is about to be introduced, although he/she refused to give me specifics on this person's age or gender. The episode currently in production features a pivotal recurring character that we have not yet seen this season. Source: Ask Ausiello @ TV Guide

 

 

Ser egentlig ganske lyst på siste halvdel av sesongen. Sesong en hadde jo sin minst gode periode fra episode 5,6-10,11.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
jepp, regner med alle dere hadde tatt situasjonen med mye bedre fatning! :fun:

 

claire er hot nok til at vi ikke klager over oppførselen hennes ok? flotters.

5490564[/snapback]

 

Det sier jeg ingenting om, men bra tv er det ikke..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...