Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Jack & co klarer det aldri. The others kjenner øyen mye bedre enn jack & co gjør, og de har sikkert mye flere våpen og feller også. Pluss at de er flinke til å snike seg frem uten å bli oppdaget. Synes det blir litt for teit om Jack begynner krig mot the others.

Lenke til kommentar

Hva ver det som skjedde der(så på clip 1) Det så jo ut som at Claire og "hobbiten"(husker ikke hva han heter, lenge siden jeg så på Lost!! :!: )

Ble uvenner og babyen så ut til å være sentral, hva skjedde på slutten? De satt jo fyr på noe hvorfor gjorde de det og hvem gjorde det??

 

Har ikke sett ep 10 engang jeg, må få sett den snart!!

 

Forresten så clip en jeg!!

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Angående klippene..

 

 

Tja, veit ikke helt jeg.. Kan jo se ut som det blir en spennende episode dette, men vi har vel sett spennende promoer før, så har episoden vært heller dårlig. Ser ut som Charlie goes crazy.. Tror egentlig det blir noe sånt som at alle tror Charlie er helt sjuk i huet, pga noe med babyen, men så har han helt rett i det eller noe.. Rett i hva er jo en anna sak igjen da. :p

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Syns det er feil av dere å spoile fra promofilmene her. Dette er tross alt ting som mange ikke har lyst til å se eller vite noe om før de ser episoden selv. At dere da skriver referat fra en promo, kan da være ødeleggende. Bruk spoilertags!

5479816[/snapback]

sorry. fikset :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kanskje dette forklarer litt av neste episode:

 

 

3. In an interview some time ago, Dom mentioned that he would like to or thought that Charlie would become more of an Iago type -- manipulative, secrets, whispers, that sort of thing. Is this in Charlie's future?

 

Damon: You betcha. We love Dark Charlie!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...