Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Er ikke ute etter Cæsar action, dog heller ikke Rambo action, men litt action skader ikke...

Lost har hatt perioder med massevis av action, men har daffet ned veldig mye nå...Det er det som er poenget... Lost har gått fra å være et av de mest actionfylte serier, til å bli en "action" serie med "underbevisst" action hvis det er mulig...

 

Vi får se hvordan det går da...Forbredrer seg sikkert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kul episode dette her! Men en må være idiot hvis en tror at dette ender med 2 sesonger. Nei, her kommer både sesong 3 og 4, dere ser jo hvordan de strekker de hele ut. Resten av sesongen kommer til å handle om hæren de danner, med en eller annen liten avsporing. Så helt på slutten, da begynner de å gå til krig. Og siste episode, får vi en chliffhanger, feks de to hærene møtes, eller noe slikt.

 

Men over til episoden:

The others står bak ''monsteret'' aka skyggen. Det er så og si bekreftet nå. Skyggen ''skanner'' folk for informasjon, og sender den til the ohters.

Lenke til kommentar
Men over til episoden:

The others står bak ''monsteret'' aka skyggen. Det er så og si bekreftet nå. Skyggen ''skanner'' folk for informasjon, og sender den til the ohters.

5467606[/snapback]

 

hvis skyggen scanner folk for info, hvorfor trengte de da og sende inn en spion i starten?

Lenke til kommentar
Men over til episoden:

The others står bak ''monsteret'' aka skyggen. Det er så og si bekreftet nå. Skyggen ''skanner'' folk for informasjon, og sender den til the ohters.

5467606[/snapback]

 

hvis skyggen scanner folk for info, hvorfor trengte de da og sende inn en spion i starten?

5467614[/snapback]

 

Hvem har sakt at Ethan var fra The Others? Hørte du ikke hva fjøsnissen sa? Han nærmest lo av Jacks påstand om at Ethan var en spion sendt fra The Others. Og skyggen skanner folk for info, det fikk vi vite i episode 10

 

Edit: Jeg er temmelig sikker på at det er slik, hva andre tror, er opp til de..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Hvem har sakt at Ethan var fra The Others? Hørte du ikke hva fjøsnissen sa? Han nærmest lo av Jacks påstand om at Ethan var en spion sendt fra The Others. Og skyggen skanner folk for info, det fikk vi vite i episode 10

 

Edit: Jeg er temmelig sikker på at det er slik, hva andre tror, er opp til de..

5467667[/snapback]

 

hm, okei. ikke slik jeg tolket det med Ethan, men får ta og se den biten om igjen kanskje.. :)

 

fikk vi vite at skyggen scanner folk for info i EP10? how and when?

Lenke til kommentar
Viste Sayer navnet på nissen? Det virket som han reagerte litt da han kalte han zeeke. Eller er det et kallenavn av noe slag. kjenner en som kaller seg zeeke, men han heter ole..

5469110[/snapback]

 

Ja, nå har jeg sett sekvensen 3 ganger, og har ikke fått med meg at fyren sier at han heter Zeeke, så det må være noe Sayer kaller han

Lenke til kommentar
Da skyggen besøkte vår kjære venn, Mr Eko. Kameraet sirkulert  rundt og igjennom skyggen, da fikk vi se flere bilder av Eko's liv inne i skyggen. Jeg tar det som at skyggen skanner folks minne..

5467777[/snapback]

 

ok, jeg fikk ikke med meg det, så bare elektriske glimt, må se den sekvensen på nytt! :)

 

Ja, nå har jeg sett sekvensen 3 ganger, og har ikke fått med meg at fyren sier at han heter Zeeke, så det må være noe Sayer kaller han

5469164[/snapback]

 

jeg synes og huske han snappet navnet opp fra når han ble skutt på flåta. ellers er det vel bare et kallenavn pga utseende..

Lenke til kommentar

Men forstår ikke en ting, hvis "The Others" har kontrollen over den skyggen(veldig need teknologi) burde de ihvetfall hatt en bedre klessmak, ser ut til at de har tilbrakt mesteparten i en kloakk eller noe i den duren, ligner nærmes sett som noen uteliggere, spessielt han sjeggete fyren som snakket med Jack og gjengen. :!:

Lenke til kommentar

jeg tviler på at the others kontrollerer skyggen. Hvorfor skulle de da traske rundtomkring hvis de bare kunne sendt skyggen? Og hvorfor skulle goodwin "infiltrere" folkene fra bakdelen og spionere på dem hvis de hadde hatt skyggen? Ethan er jeg usikker på. The others ville jo ha en unge, de tok walt. Kanskje de tok walt fordi de ikke fikk babyen til Claire?

Lenke til kommentar
jeg tviler på at the others kontrollerer skyggen. Hvorfor skulle de da traske rundtomkring hvis de bare kunne sendt skyggen? Og hvorfor skulle goodwin "infiltrere" folkene fra bakdelen og spionere på dem hvis de hadde hatt skyggen? Ethan er jeg usikker på. The others ville jo ha en unge, de tok walt. Kanskje de tok walt fordi de ikke fikk babyen til Claire?

5469441[/snapback]

 

Ja, mulig det var en dum teori :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...