Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg påstod at produsentene av LOST hadde fått godkjenning for 6 sesonger til? Noen som har hørt noe om dette?

5459678[/snapback]

Det har jeg veldig vanskelig for å tro. Det skjer vel sjelden at serier får ordre for mer enn en sesong fram i tid, og i hvert fall ikke seks. Nei, ABC blir nok sittende på gjerdet en stund før det i det hele tatt blir avgjort om det blir en sesong fire. Noe som, etter stemningen her inne den siste tiden å dømme, kanskje ikke er så dumt (ja, jeg slutter snart å se på, jeg også).

Endret av ilmarw
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de som lager lost har veldig mye å si... det er ca 4 - 5 stykker som sitter og skriver.

de har sagt at de har nok matriale til 5 eller 6 sesonger.. de veit også hvordan slutten skal vere sånn ca.. så det er en slutt... men mye av serien blir skrivd mens de holder på.. hele sesong 2 er ikke skrivd ferdig engang... kanskje 2- 3 episoder framover..

ABC har ikke råd til si nei til en sånn penge maskin... lost folka kan egentlig gjøre som de vill

Lenke til kommentar
Det tar 108 sekunder fra nedtellingen i bunkeren starter til alarmen går. Dersom du adderer alle tallene 4 8 15 16 23 42 får du 108. :)

5458186[/snapback]

TakK! det visste jeg ikke! Og sikkert ingen andre heller! [/ironi]

:ermm:

5459792[/snapback]

Hehe, så jeg er den eneste som seriøst ikke visste dette? Artig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Det er fullt mulig å forklare alt i Lost ut i fra fysikk. De må bare legge til noen ekstra lover, for at det skal funke. Har på følelsen at det er noe slikt de vil gjøre òg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...