Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Ingen som har tenkt over at det som skjedde med Eco og ''monsteret'' var akkurat det samme som ksjedde med Locke i sesong 1! Dere husker da han møtte på ''monsteret'', på akkurat somma måte som Eco, bare at vi ikke fikk se noe. Locke sa da i ettertiden at han hadde sett ''the heart of the island'' eller noe i den dur. Så hva gjorde skyggen med Locke? Skannet minnene hans og, eller viste den noe til han. Hvis skyggen er hjertet, eller skjelen til øyen, så betyr det no at øyen er noe levende på et slaks vis.

Så selv om denne sesongen ikke akkurat har levd helt opp til den første, så venter vi jo fortsatt på det(de) store spørsmålet(ene). Hva er egentlig denne skyggen? Det er mer spennende med en mystisk skygge, enn et ekte monster som går rundt og skaper kaos. Jeg forstår ikke dere som sier dere er skuffet over at ''monsteret'' er en simpel skygge og ikke et stort beist. For det er faktisk ikke bare en skygge, den er levende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som har tenkt over at det som skjedde med Eco og ''monsteret'' var akkurat det samme som ksjedde med Locke i sesong 1! Dere husker da han møtte på ''monsteret'', på akkurat somma måte som Eco, bare at vi ikke fikk se noe. Locke sa da i ettertiden at han hadde sett ''the heart of the island'' eller noe i den dur. Så hva gjorde skyggen med Locke? Skannet minnene hans og, eller viste den noe til han. Hvis skyggen er hjertet, eller skjelen til øyen, så betyr det no at øyen er noe levende på et slaks vis.

Så selv om denne sesongen ikke akkurat har levd helt opp til den første, så venter vi jo fortsatt på det(de) store spørsmålet(ene). Hva er egentlig denne skyggen? Det er mer spennende med en mystisk skygge, enn et ekte monster som går rundt og skaper kaos. Jeg forstår ikke dere som sier dere er skuffet over at ''monsteret'' er en simpel skygge og ikke et stort beist. For det er faktisk ikke bare en skygge, den er levende.

5433534[/snapback]

Sikkert derfor han var så sikker på å bli sluppet ned i hulen i slutten av sesong en! han trodde jo at det var en test!

Lenke til kommentar
er det et levende monster da? er det ikke bare øya sitt beskyttelse system som hun fransk dama eller hvem det nå var sa?

og er det levende? virket rimelig elektrisk når man fikk se den på nært hold.

5433547[/snapback]

Den ser levende ut, og den er det på et vis:P Og med levende så mener jeg at den er uavhengig, kan handle selv og er inteligent, noe det ser ut som den er.

Lenke til kommentar
ellers så var vel episode 10 kjedelig, nå bør det begynne å skje noe der snart!! går jo ikke fremover i det heletatt, nesten

5436889[/snapback]

Ikke bare jeg som mener det ser jeg. Har rett og slett blitt lei lost. Er jo ingenting som skjer. Synes helst de burde holdt seg til en sesong. Er grenser for hvor langt de kan dra det ut.

Lenke til kommentar

Hadde vært mer skuffet om Lost hadde vært over, en av de få seriene jeg gleder meg til hver onsdag.

Synes det går greit for tiden, drar jo opp til spenning dette med Walt og Michael, også har vi jo fått sett en del av "monsteret" nå.

Forventer at vi får vite mer om hvorfor Eko, Ana-Lucia og de andre var på flyet i det hele tatt i kommende episoder.

Lenke til kommentar

Legger til en annen spoiler også, bare for å være ekstra snill denne lørdagsnatten (Den er ikke så veldig avslørende, men du får noen iskalde fakta om nummerne, samt noen opplysninger som kommer til gjøre folk glade):

Executive producers Damon Lindelof and Carlton Cuse reveal: I think that [the] question [as to what the numbers mean] will never, ever be answered. I couldn't possibly imagine [how we would answer that question]. We will see more ramifications of the numbers and more usage of the numbers, but it boggles my mind when people ask me, "What do the numbers mean?" You'll learn more about [why Ethan abducted Claire] this season. [We still plan on revealing why the plane crashed this season.] [We will learn more about the monster this season.] S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...