Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare gjentar topic, selv om det ikke blir nevnt noe mer enn seeds og hastigheter: *NO WAREZ* da mener jeg at det overhodet ikke burde være snakk om noe som helst relatert til det.

 

spoiler tag på request fra smallville...

 

Så episoden klokka 4 i natt, men må si det var litt skuffende. Det skjedde jo ingenting? Bortsett fra da echo møtte skyggen. Absolutt ingen fremgang i tid whatsoever. Kjipt.

 

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Feh, sett på spoiler tag da, er ikke så mange som har sett episoden enda!

5426174[/snapback]

 

Eller så kan du se episoden å droppe å se her. Er jo USA tråd, og episoden er sendt, så den bør være grei.

 

Så ja, enda en kjedelig episode, og det røyk monsteret er det dummeste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Synes det var en knall episode jeg. Fikk jo vite hva det "monsteret" er. Eller veit jo ikke hva det er, men er hvertfall ikke en stor apekatt som river opp buskene på øya der.

Regner med at i neste episode så går Michael på jakt etter Walt, han blei jo fortalt hvor Walt er hen, men spørsmålet er jo om han går rett i en felle, eller om det faktisk er Walt som sitter å skriver på pcen.. Skulle ikke Desmond komme tilbake en gang da?

Lenke til kommentar
Det som var virkelig idiotisk er at Charlie og Eko ikke sier noe om det til de andre. Er så irriterende i serier når de ikke sier ifra som slike ting til de andre, de bare fortrenger det liksom.

5428756[/snapback]

 

Oii! En stor svart røyk dukker opp og ser meg rett i øyene. Men hva gjør jeg når den har dratt? Diskuterer jeg den med fyren som også såg den? Forteller jeg det til de andre? Nei! Jeg bare går der, som om ingenting har skjedd, det er tross alt hver dag at en skygge kommer og skanner hukommelsen/minnet mitt!

 

Tror det er en slaks ''søker'', som samler inn informasjon om folk, ting ol. Var en på www.lost-norge.net som kom med ideen om at det kanskje er noe high-tech-nano-stuff. Det vil jo isåfall være en logisk forklaring som jeg vil like.

 

Eller så var Mr. Eco's bakgrunn slik som jeg forventet. Hadde en anelse om at han drev med noe slikt ja.

Lenke til kommentar

TjA ja men jeg jelg vil tippe at det som kom vidre på pc skjermen er at at michael må komme til the black rock ellerno, men jeg la også merke til at inni røyken så virka det som om det kom masse glim sånne flashes så jeg lurte på om noen viste hva det var. Som i røyken så mener jeg "monster" vs eko seff men en annen ting som ikke gir noen logisk forklaring,

 

er hvordan "monsteret" klarte å smelle opp bakken og sånn. Men tror dere at det var det samme som Locke møtte i en tidligere episode hvor han ble dratt bortover av en kjetting?

Lenke til kommentar
TjA ja men jeg jelg vil tippe at det som kom vidre på pc skjermen er at at michael må komme til the black rock ellerno, men jeg la også merke til at inni røyken så virka det som om det kom masse glim sånne flashes så jeg lurte på om noen viste hva det var. Som i røyken så mener jeg "monster" vs eko seff men en annen ting som ikke gir noen logisk forklaring,

 

er hvordan "monsteret" klarte å smelle opp bakken og sånn. Men tror dere at det var det samme som Locke møtte i en tidligere episode hvor han ble dratt bortover av en kjetting?

5429341[/snapback]

 

Det er det samme ''monsteret''. Røyken analyserte tankene til Eco

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...