Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei!

Men uansett da, i en slik situasjon så kaller man ikke en personsom truer med å skyte for "Brotah", vi ser jo også at Jack reagerer på ordet "Brotah" som kanskje skjønner at det må være en kjenning. :D

 

Men som sagt, jeg tror ikke at han bare sier det til Jack!

Men jeg vet ikke da. Ingen av oss vet vel det! :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men uansett da, i en slik situasjon så kaller man ikke en personsom truer med å skyte for "Brotah", vi ser jo også at Jack reagerer på ordet "Brotah" som kanskje skjønner at det må være en kjenning.

Jack reagerer på ordet fordi det er et fåtall som bruker det. Hurley sier dude, Desmond sier brother. Dessuten er det superduper-tøffereenntøffest film/serieklisjè å kalle en fyr man vil skyte, brother. Btw så er det Locke som trues med å bli skutt, ikke Jack.

Lenke til kommentar

jeg syns ikke det var noe bra triks å spille den fordømte sangen.. kunne laget spenning nede i hulen der, ikke kastet bort all spenninga i den dumme sangen.

 

Jeg må innrømme at jeg trodde det var rip'n min det var noe galt med, så skrudde av lyden jeg.

 

1. episoden var bra helt til da.

 

Gleder meg til neste episode :D

Endret av e321
Lenke til kommentar
jeg syns ikke det var noe bra triks å spille den fordømte sangen.. kunne laget spenning nede i hulen der, ikke kastet bort all spenninga i den dumme sangen.

 

Jeg må innrømme at jeg trodde det var rip'n min det var noe galt med, så skrudde av lyden jeg.

 

1. episoden var bra helt til da.

 

Gleder meg til neste episode :D

Du veit selvfølgelig at poenget var at han Desmond satte på den sangen.. :ermm:

Lenke til kommentar

Synes det var helt fantastisk bra at de satte på den sangen helt plutselig nedi der. I stedet for at Desmond skulle sprette fram back Jack når det var skikkelig spennende (noe som ville vært utrolig typisk), så kommer de med noe så uforutsigbart og utrolig som å sette på den sangen, og lys og greier. Helt utrolig :p Jeg elsket det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...