PepsiMax Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vurderer å kjøpe denne: Packard Bell A7735 Noen som har et godt alternativ til samme pris, eller helst rimeligere? Det som er viktig er at den er liten og "støyfri". Dvs: Mindre en de tradisjonelle med 15" skjerm... Brukes til: Office, internett, mediespiller. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du bør i alle fall ikke kjøpe PB hvis støy er viktig. Har ei venninne som har det, og den støyer helt forferdelig.. Et annet alternativ er å ta en titt på Dell sine ultraportable, eller en HP fra DV-serien. Disse har en 14" WXGA skjerm, og er knallfine og støyfrie. Mulig du får med dobbelt så mye minne til prisen og. Pluss Xp pro tror jeg.. Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Du bør i alle fall ikke kjøpe PB hvis støy er viktig. Har ei venninne som har det, og den støyer helt forferdelig.. Hvilken PB har hun da? Den som jeg vurderer, er en "centrino" PC, og bør vel derfor være ganske stille... Noen som har erfaring med denne PCen? (A7735) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg husker ikke i farten, men den er ikke mer enn 4 mnd gammel. Tilsier jo da at den er relativt ny Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Vil du ha billig ultraportabel pc så anbefaler jeg AOpen 1551. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Packard Bell er notorisk for elendig service, dårlig kvalitet og valg av obskure komponenter du ikke får drivere til. Mitt klare råd er *styr langt unna*. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Mitt klare råd er *styr langt unna*. Tiltredes. Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hmmm.. OK Da har jeg nesten avskrevet PB, uten å ha blitt noe klokere på hva jeg skal velge... Noen som har andre PCer å anbefale? Vil du ha billig ultraportabel pc så anbefaler jeg AOpen 1551. Hvor er beste plassen å kjøpe denne? Noen som har erfaring med denne? Og en ting til... Er det mye nytt i vente de neste to mnd? Bør jeg vente med å kjøpe? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke mye nytt i vente de neste 2 mnd. Ikke slik jeg ser det hvertfall. Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Denne da? Acer Virker som den får bra omtale her på forumet! Og her er den ganske billig også!! Nr 2 nedenfra på denne siden Er litt større en det jeg først hadde tenkt, men ikke så mye!! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Denne virker meget kurant. Kan tilogmed spille litt på den hvis du skulle få lyst. Trenger du ikke heftig skjermkort blir 3211WXMi litt rimeligere. Edit: mistenkelig billig hos SHG den Acer'n.. Er prisen inkl mva? Endret 1. september 2005 av klilleng Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Edit: mistenkelig billig hos SHG den Acer'n.. Er prisen inkl mva? Jeg stusset også over den prisen! Den ER inkl. mva! Synes det var noen som nevnte at det var dansk tastatur på PCer bestilt fra SHG... Har ikke funnet ut oe om det på sidene deres.. Endret 1. september 2005 av PepsiMax Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja det er visst dansk tastatur. Men hva gjør det? Det er bare to bokstaver som har byttet plass. Ikke noe å erge seg over mener jeg. Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Da har jeg nesten avskrevet PB, uten å ha blitt noe klokere på hva jeg skal velge... Jeg er ikke enig med de andre her. Jeg har denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=457151&hl= (Lillebroren til A7735), og er veldig godt fornøyd. A7735 er jo da enda bedre, og etter min mening et godt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå