Jarmo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) L@@k her: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/31/442014.html Endret 31. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 :!: Morsomste på lenge. Rapex. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jaja,da blir det garantert flere voldtekter som innebærer skikkelig ubehagelig sex... og da snakker jeg ikke om baksetet til en VW. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hmmm, dette funker jo kun etter at offeret er penetrert så kanskje nål og tråd hadde vært bedre..? Og en annen ting, hvor mange kvinner kommer til å gå med dette? Edit: Til LarsP; tror ikke at det er lurt av kvinnene å rope ut at de har rapex i vaginaen heller da, de sikkert kan fjerne den da, eller gå til dør nr. 2... Endret 31. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 :!: Morsomste på lenge. Rapex. Ingenting å le av, fort det blir Tomat-Ulf med agurk-nyheter her i forum hvis du prøver deg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 eller gå til dør nr. 2... *ding ding ding* My point exactly. Og for å forklare den knotete formuleringen min: Gwen: I went out with him once after we dated. He tried to screw me some place very uncomfortable. T.S. Quint: What? Like the back of a Volkswagen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Litt kjip hvis man har hellt et par øl i haue, og dama har gjort det samme så hun glemmer at hun er "beskyttet"... Endret 31. august 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jaja, neste gang jeg skal voldta får jeg desarmere fitta først! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Litt kjip hvis man har hellt et par øl i haue, og dama har gjort det samme så hun glemmer at hun er "beskyttet"... Hehe ! Tenkte på samme jeg... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Blir passe eid hvis man får ei dassrullhylse med fiskekroker rundt pølsa, ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hmmm, tro om det blir våpenlisens på dette... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 eller gå til dør nr. 2... *ding ding ding* My point exactly. Og for å forklare den knotete formuleringen min: Gwen: I went out with him once after we dated. He tried to screw me some place very uncomfortable. T.S. Quint: What? Like the back of a Volkswagen? Kjøpe to? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 eller gå til dør nr. 2... *ding ding ding* My point exactly. Og for å forklare den knotete formuleringen min: Gwen: I went out with him once after we dated. He tried to screw me some place very uncomfortable. T.S. Quint: What? Like the back of a Volkswagen? Kjøpe to? Det er vel en liten risiko også, ''apparatet'' kan jo bli borte :o Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hva hvis hun glemmer å ta den ut, eller bruker feil "kondom"? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jaja, neste gang jeg skal voldta får jeg desarmere fitta først! *Sprute brusen ut av kjeften* :!: Seriøst folkens. La oss diskutere på en mer saklig måte. Verste er at voldtekstmenn sikkert vil....ta den ut med hendene for å så gå løs på kvinnen. Vet aldri kordan disse voldtektsforbrytere tenker. *hente noe å tørke tastaturet med* Endret 1. september 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jaja, neste gang jeg skal voldta får jeg desarmere fitta først! Hehe! Joda, kjekt med en blindgjenger Lenke til kommentar
War Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det ikke noe som menn kan ha på da? Finnes kvinner som voldtar menn også. Hva med denne? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Samme sak hos VG http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107048 Jaja, ser ut som bakveien blir neste alternativ Endret 1. september 2005 av Gef Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 med mindre den gjør at mannen blir utslått, vil jo sånne voldtekter ende med drap, bare tenk, du er en stor stgg voldtekst mann du skal til å voldta en dame, og så finner du ut at tingen din blir hærpa, med mindre smerten er så strek at en bare faller om, vil han kanskje i raseri drepe dama.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jaja, ser ut som bakveien blir neste alternativ Må ikke gi dem noen ideer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg