Gå til innhold

Penisfelle, slutt på voldtekter eller ?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, dette funker jo kun etter at offeret er penetrert så kanskje nål og tråd hadde vært bedre..?

:p

Og en annen ting, hvor mange kvinner kommer til å gå med dette?

Edit: Til LarsP; tror ikke at det er lurt av kvinnene å rope ut at de har rapex i vaginaen heller da, de sikkert kan fjerne den da, eller gå til dør nr. 2...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
eller gå til dør nr. 2...

*ding ding ding* My point exactly. Og for å forklare den knotete formuleringen min:

Gwen: I went out with him once after we dated. He tried to screw me some place very uncomfortable.

T.S. Quint: What? Like the back of a Volkswagen?

Lenke til kommentar

*ding ding ding* My point exactly. Og for å forklare den knotete formuleringen min:

Gwen: I went out with him once after we dated. He tried to screw me some place very uncomfortable.

Kjøpe to? :p

Lenke til kommentar

Kjøpe to? :p

Det er vel en liten risiko også, ''apparatet'' kan jo bli borte :o

Lenke til kommentar
Jaja, neste gang jeg skal voldta får jeg desarmere fitta først!

*Sprute brusen ut av kjeften* :!:

Seriøst folkens. La oss diskutere på en mer saklig måte.

Verste er at voldtekstmenn sikkert vil....ta den ut med hendene for å så gå løs på kvinnen. Vet aldri kordan disse voldtektsforbrytere tenker. :ermm:

*hente noe å tørke tastaturet med*

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

med mindre den gjør at mannen blir utslått, vil jo sånne voldtekter ende med drap, bare tenk, du er en stor stgg voldtekst mann du skal til å voldta en dame, og så finner du ut at tingen din blir hærpa, med mindre smerten er så strek at en bare faller om, vil han kanskje i raseri drepe dama..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...