Xjobat Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nå skal dere høre, en kamerat av meg har akkurat kjøpt seg x800 AIW kort 8x agp.. men da vi satt inn skjermkortet, så funka det i ca 3 min, så fryste bildet seg når vi kom såvidt inn i Xp, når vi skrudde dataen på igjen, peip det i hovedkortet, tror det var et varsel om at den ikke fant skjermkortet.. hva kan det være? jeg mener kanskje at det kan være strømforskyning, han har en 350w. strømforskyning, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Dere har husket å koble i strømkabelen? Mistenker at du har et X800VE-kort som er et drittkort i spill Men alikevel krever ekstern strøm. Håper forøvrig han kjøpte et X800XT for hans skyld Lenke til kommentar
Xjobat Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 hehe vi har nok husket det du vifta durer og går den, og det virker som den får strøm, og nei han har kjøpt AIW ikke XT hehe Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Når jeg tenkte på XT, så mente jeg da selvfølgelig AIW XT. Finnes vel bare VE og XT i disse, såvidt jeg kjenner til. I alle fall i AGP. Brukte dere drivere fra cden? Kan være en idé å laste ned nyeste driver fra ATI.com, eventuelt oppdatere Windows og hovedkortdrivere... Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Vær også sikker på at dere har avinstallert alle andre drivere før dere installerte kortet. Dette er viktig spesiellt hvis han hadde Nvidia kort tidligere og må også gjøres om han hadde ATI tidligere. Det høres nemlig ut som en driverkonflikt det du beskriver. Har forresten samme kortet og er svært fornøyd med det. Endret 1. september 2005 av Ronnie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå