soveplast Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Har seg slik at jeg HAR prøvd kortet på en annen maskin, og der funker det fint som juling/godt som fy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Det er ganske enkelt hvis vi har samme problem. Det er bare å trykke skjermkortet godt ned. Pass på å ikke knekke kortet, men det skal hardt ned. Ca en 40 kilo kraft for å få det helt ned. Høres rart ut, men det virket. Hadde samme problemet på en maskin fra Multicom. Ringte support og yes de visste hva feilen var og da ble alt så mye bedre. Lenke til kommentar
kulful Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hei ! Jeg har et nesten identisk (kompatibelitets-)problem med gainward GF4 650XP på Abit GL-7 hovedkort. Den gir feilpip nesten hver gang jeg prøver å starte, men starter fint hvis jeg prøver mange nok ganger..(?) Av og til er det bare "krig" på skjermen selv om den klarer å starte, og jeg må prøve på nytt igjen.. Veldig frusterende. Trodde først at kortet var ødelagt i utgangspungtet, men det hjalp ikke å bytte. Har lastet ned-bios opdatering til både skjerm - og hovedkort. Når jeg prøver å installere disse får jeg feilmelding"An installable virtual device driver failed dll initialization". Har brøvd å bytte ram, men det har ingen invirkning på problemet. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Faktisk er det problemer med kt133a chipset og gf4 mx korta..... Pål Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Har en kamerat av meg med et KT7-A Raid som bestilte et mx kort. Funka ikke det heller. Så hold dere unna mx kort hvis dere ikke vil ta sjansen. Men hvorfor funker et ti kort da? De er jo liksom mer avanserte, og burde i teorien kreve mer!!! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 har noen av dere i det heletatt fått med dere at MX kort IKKE har egen prosessor?? Dette gjør da at CPU må slite seg extra ut for å dekke GF4MX'ens kraft.....det resulterer i at CPU'en går varm....annbefalt HELST over 1.2GHZ og IALLEFALL en STOR vifte.....vifte som annbefales er Silent Twin, den har god kjøling med TO vifter som kjører på 16db "støy" når begge går rundt (16db på begge tilsammen....... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Eurofighter skrev (2002-09-16 11:06):har noen av dere i det heletatt fått med dere at MX kort IKKE har egen prosessor??Dette gjør da at CPU må slite seg extra ut for å dekke GF4MX'ens kraft.....det resulterer i at CPU'en går varm....annbefalt HELST over 1.2GHZ og IALLEFALL en STOR vifte.....vifte som annbefales er Silent Twin, den har god kjøling med TO vifter som kjører på 16db "støy" når begge går rundt (16db på begge tilsammen....... Nå er du vell på tynn is min kjære data frelst kolega. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå