Stigma Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Cden må bootes opp fra, slik at kun ram kan testes separat. Du må nesten få brennt ut en CD på en eller annen måte. Gå til en kompis eller noe. -Stigma Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Skal prøve å gamble en gang først hvis ikke det funker skal jeg få gjort det hos en kompis. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Det må være min dag i dag for det funket. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Det som skjedde var at jeg startet testen og sjekket datan en gang i blant. Etter ca. 4 timer skrudde datan seg bare av og det luktet svidd i hele rommet. Lukten kom helt klart fra datan. Tokk inn og ut strøm ledningen og testet om den funket igjen og ja den gjør det men har blitt litt redd den nå. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 eeeh? en gang i blandt? Kjørte du gjennom en full test da? Viste den feil? Skrudde PCen seg av mens du testet? Den skal da ikke ta 4 timer for å teste RAM'en din. Sviddlukt fra PCen er absolutt ikke bra nei, men det er ikke lett å pinpointe ved midnre du faktisk klarer å se noe svimerker eller noe. Ellers ville jeg gjettet PSU. -Stigma Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kjørte testen helt til den skrudde seg av. Fikk inegen errors som det stod helt til da. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tsja, vi burde jo ta ferdig hele testen da, når vi først har brukt så mye tid på det. Du gjør ingenting farlig med RAM'en, kun lese og skrive til den normalt. Vi burde fått utelukket den som feilkilde. -Stigma Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Men det tar jo flere timer å gjøre det ferdig. Kan det hende at den var ferdig og det var derfor den skrudde seg av? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Greit nok, men om du ikke vil prøve rådene vi gir deg her, så kan vi ikke hjelpe deg. Sorry. Håper du finner ut av det. -Stigma Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Det kan jo være farlig å kjøre testen. Tar du på deg ansvaret? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Selvsagt er det ingen som tar ansvaret hvis pcen din ryker når du får gratishjelp. Fortell oss hva slags deler du har i pcen. Har problemet vært siden du satt i brennern? Prøv å bytt ut strømforsyninga og se om det samme skjer. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 lol! Tar jeg på meg annsvaret om noe skulle ryke i PCen din? på ingen måte! Testen i seg selv er ikke farlig. Jeg bruker det programmet på nesten ukentlig basis for å feilsøke maskiner da jeg reparerer og bygger PCer på hobbybasis. Sorry mac, men dette her gidder jeg ikke, å bruke min tid på å gi gratishelp når jeg i stedet for takknemmelighet får stillt krav tilbake. Du har tydeligvis litt å lære både om offentlige forum og ydmykhet. Håper noen andre gidd å ta saken din videre... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå