Gå til innhold

Restarter når jeg brenner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som skjedde var at jeg startet testen og sjekket datan en gang i blant. Etter ca. 4 timer skrudde datan seg bare av og det luktet svidd i hele rommet. Lukten kom helt klart fra datan. Tokk inn og ut strøm ledningen og testet om den funket igjen og ja den gjør det men har blitt litt redd den nå.

Lenke til kommentar

eeeh? en gang i blandt? Kjørte du gjennom en full test da? Viste den feil? Skrudde PCen seg av mens du testet? Den skal da ikke ta 4 timer for å teste RAM'en din.

 

Sviddlukt fra PCen er absolutt ikke bra nei, men det er ikke lett å pinpointe ved midnre du faktisk klarer å se noe svimerker eller noe. Ellers ville jeg gjettet PSU.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

lol! Tar jeg på meg annsvaret om noe skulle ryke i PCen din? på ingen måte! Testen i seg selv er ikke farlig. Jeg bruker det programmet på nesten ukentlig basis for å feilsøke maskiner da jeg reparerer og bygger PCer på hobbybasis.

 

Sorry mac, men dette her gidder jeg ikke, å bruke min tid på å gi gratishelp når jeg i stedet for takknemmelighet får stillt krav tilbake. Du har tydeligvis litt å lære både om offentlige forum og ydmykhet. Håper noen andre gidd å ta saken din videre...

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...