Rubex Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Jeg skal da, som sikkert mangen andre, kjøpe meg bærbar pc nå som jeg har begynt å studere. Jeg har søkt litt rundt, men ettersom det er så mange er det litt for lett å bli forvirret. Derfor hadde det vert greit om noen kunne anbefalle en. Det er selvfølgelig visse og enkle krav: - Maks kr 8000,- - Kan kobles til tråløst nettverk - Grei lagringskapasitet - (Bra design ) Noen som har noe å anbefale ? Takker for all hjelp. Endret 1. september 2005 av The_Miracle Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Legg på 600kr (vel verdt det) og kjøp en Tundra 1557 fra PSdata Kan ikke bli lykkeligere vil jeg tro til den prisen. Men er det snakk om 80k, som du skriver i posten, vil jeg si en Alienware Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ta en titt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=457151&hl= Har ikke så stor lagringskapasitet som du ønsker, men kjøp en ekstern harddisk på 250Gb til tusenlappen, så har du løst det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå