DavidA99 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Har en P4, 1,6GHz med original vifte. Har nå kommet over en P4, 3,0 GHz Norhwood u/vifte. Kan jeg, inntil videre, kunne benytte den gml. kjøleren til P4, 3,0 GHZ, Socket 478? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg ville vært veldig forsiktig. Du må i såfall passe på å ha et temperaturregistrerende program (f.eks. SpeedFan) som du kan bruke til å holde et øye på temperaturen med. Jeg ville tro at vifta ikke holder til full belastning på 3GHz-prosessoren, men til lett bruk kan det hende du slipper unna. Men jeg er ingen ekspert på dette området. Lenke til kommentar
DavidA99 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg ville vært veldig forsiktig. Du må i såfall passe på å ha et temperaturregistrerende program (f.eks. SpeedFan) som du kan bruke til å holde et øye på temperaturen med. Jeg ville tro at vifta ikke holder til full belastning på 3GHz-prosessoren, men til lett bruk kan det hende du slipper unna. Men jeg er ingen ekspert på dette området. OK! Takk for svar. Skal holde et øye med temp. på Asus Probe. Kjøler anbefalinger, luft, 2-400,-? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Denne Zalman-vifta er hva jeg selv bruker til en lignende prosessor. Det er endog en stund siden jeg kjøpte den, så det kan godt være andre som er bedre jeg ikke vet om. Med viftestyringa går den skikkelig stille på laveste nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå