jumbo280772 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 halloen alle bileksperter! har et problem med lysene på min honda accord 92mod, lysene fungerer når motoren ikke er startet. men så snart jeg starter bilen så fungerer de ikke lenger, noen her inne på forumet som har peiling på hva som kan være feil? På forhånd takk!!!!!!! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vel kunne du forklare litt mer? Er det bare hovedlysene eller er det alle lysene? har du automatiske kjørelys på bilen? Det høres i utgangspunktet ut som at det er overledning et sted men litt mer info hadde vært fint... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Anbefaler deg å høre med folkene i http://forum.club-honda.org Lenke til kommentar
jumbo280772 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 det er kjørelys på bilen, det er hovedlysene som ikke fungerer. kan det være et rele eller noe sånt som det er en feil på eller? Lenke til kommentar
jumbo280772 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 ingen som har peiling hva som kan være feil med lysene på bilen min? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Om du har spurt hondaklubben i Norge og ingen der visste da tror jeg bare du kan ta den bort på nærmeste Honda-verksted og levere den inn der, for da kan du ikke fikse det privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå