morra Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvordan kan man sette opp epostkontoer for Gmail og Yahoo! Mail på en SE K700i? Lenke til kommentar
heier Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tror ikke det funker, siden den typen e-post kontoer er http basert. Jeg pleier å bruke opera og gå inn på gmailen min gjennom wapen...funker helt greit det. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det ovenstående er totalt feil, ihvertfall ang. Gmail. Den støtter pop3 og da kan du sette opp en e-mailkonto på mobilen. Du må først aktiver pop3 på gmail. Logg inn, velg settings > forward and pop3 > enable pop3. Deretter trenger du disse innst. på K700i'en: Velg meny, meldinger, e-post, innstillinger, ny konto. Fyll inn følgende: Kontonavn: Mail Koble til med: Gprs Internett Protokoll: Pop3 Inngående server: Din inng. server Inngående port: 110 Postkasse: ditt brukernavn Passord: ditt passord Utgående server: smtp.mobilpost.no (hvis du har Telenor-nett) Utgående port: 25 E-postadresse: din e-post adresse Last ned: (valgfritt) Fra navn: ditt navn Signatur: (valgfritt) Kopier utgående: av Kontrollinterval: av Trykk lagre Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Inngående server: Din inng. server Hva er dette på Gmail og Yahoo! Mail? Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Inngående server: Din inng. server Hva er dette på Gmail og Yahoo! Mail? Gmail er pop.gmail.com Yahoo vet jeg ikke, men all informasjon finner du sikkert lett under Hjelp på Yahoo.com... Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Nå har jeg gjort slik du sa, men mobilen viser bare "Finner server" i ca 5 min. Da viser den "Fant ikke serveren". Hva nå? Endret 1. september 2005 av morra Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Har du lagt inn internett oppsettet fra din operatør? Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg la det akkurat inn fra www.sonyericsson.com/.... Den står fortsatt i lang tid og søker etter server. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Gå inn på e-post konto, Innstillinger, kontoen du laget og Endre konto. Der velger Internett oppsettet under "Koble til med" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå